wtorek, 22 sierpnia 2023

mybestpharm i MyBestSlim 2.0 czyli mój sposób na hamowanie łaknienia oraz napady głodu.



Dokładnie 3 lata temu podjęłam decyzje, że chcę coś zmienić, że chcę zadbać o siebie a najbardziej o swoje zdrowie. Czas pandemii był dla mnie straszny, siedzenie w domu, do tego problemy zdrowotne bardzo źle wpłynęły na mój stan. Nie tylko na stan zdrowia ale także na mój wygląd. W najgorszym dla mnie czasie ważyłam prawie 80kg. Nigdy o tym nie mówiłam, od zawsze mówienie o mojej wadze było dla mnie bardzo krępujące. Duży wpływ na to miały także moje zaburzenia odżywiania, z którymi walczyłam przez wiele lat, moja relacja z jedzeniem od zawsze była hmm słaba. Dzisiaj jestem dumna z tego, co udało mi się osiągnąć. Zmieniłam nie tylko moje myślenie na temat jedzenia ale najważniejsze co mogłam zrobić, to zmieniam spostrzeganie samej siebie.

 

Przyszedł ten dzień kiedy powiedziałam STOP, czas zawalczyć o swoje zdrowie.

Zaczęłam zwracać większa uwagę na to co jem, zaczęłam sprawdzać etykiety na produktach, ograniczyłam jedzenie mięsa i produkty, które nie wpływały na mnie dobrze. Słodkie napoje, które piłam w dużych ilościach zamieniłam na wodę. Do tego zaczęłam więcej się ruszać, kupiłam nawet zegarek, żeby motywował mnie do robienia większej ilości kroków w ciągu dnia. To wszystko sprawiło, że zrzuciłam 15kg. Ale nie tylko waga się zmieniła, zmieniło się moje samopoczucie i wyniki badań.

 

Obecnie cały czas pracuje nad sobą, oczywiście są lepsze i gorsze dni ale wiem, że warto. 20 dni temu dodatkowo rozpoczęłam moją przygodę z suplementacją @mybestpharm, była to najlepsza decyzja jaką mogłam zrobić. Kolejne -2kg na wadze 💪🏼



MyBestSlim 2.0 posiada 19 składników aktywnych. Suplement ten nie tylko ma działanie odchudzające, ale przede wszystkim wspomaga przyspieszenie metabolizmu, hamuje łaknienie i chęć podjadania oraz eliminuje napady głodu. Przyspiesza uczucie sytości i aktywnie zwiększa energię. Dodatkowo skutecznie stabilizuje stężenie cukru i cholesterolu we krwi.


MyBestSlim 2.0 to tylko naturalne składniki o udowodnionym działaniu przyśpieszającym metabolizm. Jest to preparat na tyle wyjątkowy i bezkonkurencyjny w swoim składzie, że został zgłoszony do ochrony wynalazku w celu uzyskania patentu w UPRP nr P.4411.

 

Składniki: chrom, yerba mate, guarana, gorzka pomarańcza, zielona herbata, L-karnityna, pieprz cayenne, cynamonowiec, pokrzywa indyjska, gymnema sylvestre, lukrecja chińska, owoce czarnego pieprzu, ekstrakt z pestek winogron, ekstrakt z morszczynu, selen, zielona kawa B2 i B12, skrzyp polny,substancja glazurująca (hydroksypropylometyloceluloza), substancje przeciwzbrylające: sole magnezowe kwasów tłuszczowych, dwutlenek krzemu, glukoniam miedzi (II). Otoczka kapsułki jest celulozowa.


Tabletki są takiej wielkości, że nie mam problemu z ich połknięciem. 



Największą zmianę jako zauważyłam podczas stosowania MyBestSlim, to mniejsza chęć na podjadanie oraz mniejsza ochota na słodycze. Już nie mogę doczekać się kolejnych efektów. 
Oczywiście musicie pamiętać o tym, że to sprawdził się u mnie nie zawsze sprawdzi się u Was. Każdy powinien dostosować swoje suplementy do swoich potrzeb a najlepiej aby przed stosowaniem jakichkolwiek suplementów skonsultować się z lekarzem.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)