wtorek, 29 sierpnia 2023

Pure Beauty / BOX Z KOSMETYKAMI - edycja limitowana #SHARE WITH YOUR BESTIE / [annakoper]

 




Wiecie, że 30 lipca był Międzynarodowy Dzień Przyjaźni!

 Aż wstyd się przyznać, ale sama dowiedziałam się o tym, dopiero w momencie, kiedy otrzymałam przesyłkę niespodziankę od PureBeauty. Jak dla mnie każdy dzień jest idealny do tego, aby spędzić go ze swoją przyjaciółką.

Tym razem PureBeauty z marką Garnier, przygotowali kolejny box, a w nim kosmetyki dla mnie i dla mojej BFF. Bardzo spodobał mi się ten pomysł, na stworzenie takiego wyjątkowego pudełka.

W pudełku znalazłam  dwa opakowania czarnego serum, które już dobrze znam. Teraz wspólnie możemy testować serum przeciw niedoskonałościom. 😍

Dodatkowo w pudełku otrzymałam również maskę oczyszczająca na tkaninie z ekstraktem z liści z czarnej herbaty oraz nowość, oczyszczający płyn micelarny, który jest w formie żelu. Zestaw idealny!










Czarne serum, ze skoncentrowaną 4% formułą ( NIACYNAMID, AHA + BHA), aby redukować nie tylko niedoskonałości ale także przebarwienia i wyrównywać strukturę skóry. To czarne serum od @garnierpolska jest już ze mną od jakiegoś czasu, otrzymałam je w pudełku #SkinCycling także od @purebeauty_pl

Stosowanie tego serum wpływa na redukcje niedoskonałości oraz przebarwień. Dodatkowo wygładza i koi naszą cerę. Jego wegańska formuła została przetestowana dermatologicznie i jest odpowiednia dla skóry wrażliwej. Jego lekka konsystencja szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze czarnych śladów a co najważniejsze, uczucia lepkości. Produkt został zatwierdzony przez Cruelty Free International.






Przyznam się, że jestem bardzo ciekawa tego płynu, nigdy wcześniej nie używałam płynu micelarnego w formie żelu. Jest to nowa, wegańska formuła, która zawiera wysoce skuteczne składniki, by jeszcze lepiej oczyszczać skórę oraz zredukować niedoskonałości.

Micele są to niewidoczne składniki oczyszczające, które niczym magnes przyciągają zanieczyszczenia, sebum czy resztki makijażu. Węgiel oraz kwas salicylowy to składniki znane ze swoich właściwości detoksykujących, które pomagają w walce z niedoskonałościami.

Oprócz tego, że produkt świetnie usuwa brud oraz zanieczyszczenia to dodatkowo odblokowuje pory oraz redukuje zaskórniki.  Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się do mojej cery. 







Kolejnym produktem, który także jest dla mnie nowością jest GARNIER SKIN NATURALS Nawilżająco-oczyszczająca maseczka, także  z węglem aktywnym.

Maska przywraca skórze równowagę oraz widocznie usuwa błyszczenie, jednocześnie dając efekt nawilżonej cery. Ekstrakt z czarnej herbaty idealnie sprawdzi się u osób z cerą skłonną do przetłuszczania się oraz takiej, na której pojawiają się niedoskonałości.

Maska została nasączona formułą wzbogaconą o węgiel aktywny i ekstrakt z czarnej herbaty, który dba o oczyszczenie skóry oraz pozbycie się zanieczyszczeń i toksyn. Dodatkowo w składzie znajdziemy LHA oraz kwas hialuronowy, który dobrze wpływa na nawilżenie skóry.

 

 




Jestem zachwycona każdym pudełkiem PureBeauty, marka za każdym razem robi mi ogromną niespodziankę, czuję się jakbym miała co miesiąc urodziny.

A właśnie, jeżeli szukacie pomysłu na prezent to wydaje mi się, że taki boxy z kosmetykami PureBeauty to idealny pomysł na prezent.









 Jestem bardzo ciekawa, czy miałyście okazję używać któregoś z tych produktów?








Pudełko z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy barterowej z firmą PureBeauty.


Dziękuję @purebeauty_pl @garnierpolska


#garnier #skincare #pureactive #garnier #skincare #pureactive #czystaskóra #purebeuty #friends #micellarwater #jellywater #serumgarnier #czarneserum #kwasyaha #bha #charcoal #niacinamide #maska #dzieńprzyjaźni #pomysłnaprezent #sheetmask #pielegnacjatwarzy #pielegnacja #beauty #veganformula #crueltyfree #weganskiekosmetyki #dzieńprzyjaciela #purebeauty #odkryjpurebeauty #purebjutinki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)