piątek, 19 stycznia 2024

#1 ULUBIEŃCY PUREBEAUTY ❄️ HELLO WINTER ❄️ / RECENZJA - WCIERKA DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ marki VIS PLANTIS / [annakoper]





Hej :)
Jakiś czas temu pokazałam Wam całą zawartość pudełka HELLO WINTER od PureBeauty. Uwielbiam otrzymywać te boxy, ponieważ dzięki temu mam możliwość testowania wielu nowości kosmetycznych. Tym razem w pudełku otrzymałam masę wspaniałych produktów, o których marzyłam. Wszystkie produkty umilają mi  ten zimowy czas i  pomagają  jeszcze bardziej  zadbać o siebie!

Wiecie, że uwielbiam kosmetyki, lubię testować nowości więc każdy taki box bardzo mnie cieszy. 

Bardzo podoba mi się także grafika, która pojawiła się na tym styczniowym pudełku. Dodatkowo samo pudełko także jest większe od tych, które zazwyczaj otrzymuję. 

Dziś przyszła pora na pierwszego ulubieńca, a jest nim WCIERKA DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ  marki VIS PLANTIS.


 




W pudełku znalazł się pełnowymiarowy produkt, moim boxie otrzymałam wersję do włosów przetłuszczających się. Natomiast w innych boxach pojawiła się wersja stymulująca wzrost włosów.
Od jakiegoś czasu, zmagam się z nadmiernym przetłuszczaniem skóry głowy, dlatego cieszę się, że otrzymałam właśnie tą wersję. Chociaż nie ukrywam, ta druga wersja także mnie zaciekawiła, na pewno ją kupię. Obecnie staram się zapuszczać włosy, dlatego testuję wszystkie produkty, które sprawią, że moje włosy będą rosły jak szalone.







Wcierka ta w swoim składzie zawiera miętę, szałwię, zieloną herbatę oraz mentol, które odświeżają skórę głowy oraz regulują wydzielanie sebum. W składzie aż 96% składników pochodzenia naturalnego. Regularne stosowanie tej wcierki sprawiło, że moje włosy dłużej są świeże, a skóra głowy nie jest podrażniona.


Produkt w swoim składzie nie zawiera także alkoholu, dzięki czemu nie podrażnia mojej skóry głowy. Dodatkowo nie obciąża moich włosów ani nie skleja ich. Bardzo się z tego cieszę ponieważ, mogę używać jej po każdym myciu. Włosy zazwyczaj myję wieczorem a następnie stosuję tą wcierkę. Wiem, że rano wstanę z pięknymi włosami i nie będę musiała martwić się, że będę przetłuszczone u nasady. Wcierka ma przyjemny, mentolowy zapach, uwielbiam go! Dlatego używanie tej wcierki to sama przyjemność.

Butelka posiada wygodny aplikator, dzięki któremu z łatwością aplikuje produkt na skórę głowy. Dodatkowo butelka pochodzi w 100% z recyklingu i nadaje się do ponownego przetworzenia.








Bardzo podoba mi się także to, że na opakowaniu znajdziemy wszystkie najważniejsze informacje o produkcie. Co tu dużo mówić, jest to świetny produkt za małe pieniądze (19.99zł), który działa tak jak producent obiecuje!  

Dlatego jeżeli tak jak ja lubicie dbać o swoje włosy to koniecznie musicie ją przetestować.










Produkt otrzymałam w ramach współpracy z PureBeauty.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)