piątek, 19 stycznia 2024

#2 ULUBIEŃCY PUREBEAUTY ❄️ HELLO WINTER❄️ / RECENZJA - SERUM MIRACLE PURE marki MAX FACTOR / [annakoper]




 Hej :)
Jakiś czas temu pokazywałam Wam zawartość całego pudełka HELLO WINTER od PureBeauty. Muszę przyznać, że tym razem znalazłam wiele ciekawych kosmetyków, większość z nich zostanie w mojej pielęgnacji na dłużej. Dziś przyszła pora na kolejną recenzję kosmetyku, który stał się moim ulubieńcem.  Jest nim  SERUM MIRACLE PURE  marki  MAX FACTOR



Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego kosmetyku i muszę przyznać, że u mnie też się sprawdził. Uwielbiam go, ponieważ w swoim składzie zawiera witaminę C oraz Niacynamid -  a moje skóra bardzo lubi te składniki. To właśnie one sprawią, że jest bardziej promienna i nawilżona.  






 To serum stosuję na różne sposoby, samodzielnie lub jako bazę pod makijaż. Kiedy nakładam produkt na moją skórę,  na początku jest ona delikatnie lepka. Mam wrażenie, że to właśnie dzięki temu podkład wygląda zdecydowanie lepiej a makijaż jest bardziej trwały. Uwielbiam efekt jaki uzyskuję po nałożeniu tego serum, moja skóra jest napiętą, wygładzona a co najważniejsze nawilżona. Uzyskuję efekt liftingu, ale nie ma przy tym nieprzyjemnego uczucia ściągania skóry. Serum ma bardzo przyjemny, delikatny zapach.  
 





Produkt został umieszczony w szklanej przezroczystej buteleczce z pipetą a jego pojemność to 30 ml. Dzięki temu, że opakowanie jest przezroczyste, widzimy całą zawartość,
 te złote drobinki bardzo przyciągają spojrzenie. 
Cena produktu to 65,99zł, może dla niektórych będzie ona dość wysoka, jednak ja uważam, że jeżeli produkt świetnie działa na moją cerę to jest on wart tych pieniędzy. 






Bardzo podoba mi się także to, że na opakowaniu znajdziemy wszystkie najważniejsze informacje takie jak skład czy sposób stosowania kosmetyku. 















Produkt otrzymałam w ramach współpracy z PureBeauty.













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)