wtorek, 9 stycznia 2024

#3 Ulubieńcy PureBeauty / PURE BEAUTY KALENDARZ ADWENTOWY 2023 / VERSACE WODA TOALETOWA BRIGHT CRYSTAL

 







Cześć :)

Kolejny post i kolejny ulubieniec z kalendarza adwentowego od PureBeautyMELODIA KWIATOWYCH OGRODÓW Z NUTĄ ŚWIEŻOŚCI I ZMYSŁOWOŚCI czyli perfumy BRIGHT CRYSTAL marki VERSACE, które znalazły się w okienku numer 4. 


Kiedy zobaczyłam tą miniaturową wodę toaletową byłam bardzo zadowolona, ponieważ marzyłam o tym aby mieć swojej kolekcji oryginalną wersję tych perfum. Do tej pory kupowałam zazwyczaj zamienniki tych perfum, teraz mogę stwierdzić, że żaden z nich nie oddaje tego oryginalnego zapachu. Zapach pomimo tego, że jest intensywny, nie męczy mnie. Niestety przez moje migreny często mam problem z różnymi zapachami i nie każdych perfum jestem w stanie używać.   


W kalendarzu znalazłam uroczy, miniaturowy flakon tych kultowych perfum, jego pojemność to 5 ml. Obecnie cały czas mam przy sobie ten zapach, ta malutka buteleczka mieści się nawet w mojej najmniejszej torebce. 

 





Już sam flakon bardzo przyciąga wzrok. Świetlista kryształowa buteleczkę BRIGHT CRYSTAL, wygląda pienie dodatkowo ta nakrętka w kształcie klejnotu, która idealnie podkreśla biżuteryjne dziedzictwo VERSACE.






 Subtelna, kwiatowa kompozycja została stworzona w 2006 roku przez hiszpańskiego mistrza perfumiarstwa, Alberto Morillasa. BRIGHT CRYSTAL to zmysłowy, przejrzysty zapach, który emanuje kobiecością oraz luksusem. 


 Jest to piękny łagodny, kwiatowy zapach z owocowymi i piżmowymi akcentami. W pierwszych nutach zapachowych- nuty głowy,  możemy poczuć  energetyzujący zapach owocu granatu, który łączy się z delikatnym akordem yuzu.  Dodatkowo odnajdziemy tu także  lodowe akcenty tworzące bardzo przyjemną orzeźwiającą aurę. W sercu kompozycji - nuty serca, pojawiają się intensywne zapachy magnolii, piwonii oraz kwiatu lotosu.  Na samym dnie kompozycji, czyli w nutach bazy,  mamy intensywne akcenty ambry, drewna mahoniowego oraz piżma, które uwielbiam w perfumach. BRIGHT CRYSTAL marki VERSACE to perfumy stworzone z myślą o kobietach, które pragną podkreślić swoją indywidualność, dodające pewności siebie i roztaczające aurę luksusu. I jak najbardziej muszę się z tym zgodzić. Jestem zakochana w tym zapachu i w najbliższym czasie planuję zakup pełnowymiarowej wersji. 









Produkt otrzymałam w kalendarzu adwentowym w ramach współpracy z PureBeauty.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)