środa, 10 stycznia 2024

#4 Ulubieńcy PureBeauty / PURE BEAUTY KALENDARZ ADWENTOWY 2023 / SOAP&FRIENDS WYSZCZUPLAJĄCY PEELING DO CIAŁA POMARAŃCZA







Cześć :)
Było coś do pielęgnacji twarzy, włosów to teraz coś do pielęgnacji ciała. Kolejny ulubieniec z kalendarza adwentowego PureBeauty a jest nim   WYSZCZUPLAJĄCY PEELING DO CIAŁA POMARAŃCZA marki SOAP&FRIENDS. Ten produkt znalazłam w okienku numer 14.




Uwielbiam różnego rodzaju peelingi do ciała, te na bazie cukru oraz kawy są moimi ulubionymi.
 Ten wyszczuplający, gruboziarnisty peeling jest wykonany na bazie brązowego cukru i został wzbogacony o algi oraz glinkę zieloną.

  Łączy on w sobie aż trzy funkcje: oczyszczanie, wyszczuplania, a także walki z cellulitem. Scrub nakładamy na lekko wilgotną skórę, następnie kolistymi ruchami wykonujemy delikatny masaż. Ja zazwyczaj peelingi do ciała stosuję 2-3 razy w tygodniu. Konsystencja peelingu jest niezwykle przyjemna, małe drobinki cukru świetnie oczyszczają moją skórę. Zauważyłam, że produkt jest też bardzo wydajny, już niewielka ilość wystarczy, by wykonać peeling całego ciała. Zachwycił mnie też ten piękny, pomarańczowy zapach, który czuć nawet przez opakowanie. Ten produkt to nie tylko uczta dla naszej skóry ale także dla zmysłów.





 Peeling oprócz tego, że skutecznie oczyszcza skórę to dodatkowo wspiera walkę z cellulitem, a przy tym otula ciało cennymi olejami oraz rześkim zapachem. To intensywne odżywienie skóry to wszystko zasługa olejów naturalnych. Kompleks z awokado, makadamia, jojoba i słodkich migdałów to naturalne i cenne kwasy tłuszczowe, witaminy, które na poziomie oczyszczenia zapewnią efekt jedwabiście miękkiej i zregenerowanej skóry.  
 Po użyciu tego peelingu nie muszę używać już żadnych balsamów do ciała, ponieważ świetnie nawilża moją skórę. Jest to idealny produkt do wieczornego spa.















Produkt otrzymałam w kalendarzu adwentowym w ramach współpracy z PureBeauty.








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)