środa, 21 lutego 2024

DERCOS BOX od PureBeauty / VICHY DERCOS - EXPERT W WALCE Z ŁUPIEŻEM / OpenBox !






Hej :)
Gotowi na OPENBOX kolejnego dodatkowego pudełka, które otrzymałam od PureBeauty?

Mam nadzieję, że tak ponieważ dziś pokażę Wam kolejne ciekawe kosmetyki, tym razem do włosów.






Tym razem PureBeauty wraz z marką VICHY przygotowali dla nas DERCOS BOX a w nim szampony, które idealnie sprawdzą się do włosów normalnych, przetłuszczających się a w szczególności do skóry głowy borykającej się z problemem nawracającego łupieżu. Te szampony są już ze mną od dawna, otrzymałam je także w innym pudełku od PureBeauty, które mogliście zobaczyć już na moim blogu. Pomimo tego, że nie mam problemu z łupieżem to i tak bardzo lubię używać tych produktów.  Od jakiegoś czasu moja skóra głowy bardzo się przetłuszcza, do tego codziennie używam lakieru do włosów i czasami zdarza się, że stosuję także suchy szampon. To wszystko sprawia, że moja skóra głowy raz w tygodniu potrzebuje dobrego oczyszczania a te szampony sprawdzają się do tego świetnie. 






W pudełku otrzymałam:

💚 VICHY DERCOS DS - szampon przeciwłupieżowy
do włosów normalnych i przetłuszczających się.

💚 VICHY DERCOS K - peelingujący szampon przeciwłupieżowy do delikatnej skory głowy.

💚 VICHY DERCOS REFILL - czyli opakowanie uzupełniające szamponu DERCOS DS o pojemności aż 500ml. Zużyj - Uzupełnij- Zużyj - Powtórz! Super sprawa!


Jak zawsze kosmetyki znajdowały się w pudełku, które już wykorzystałam do przechowywania drobiazgów. 







💚 VICHY DERCOS DS - szampon przeciwłupieżowy
do włosów normalnych i przetłuszczających się.




Szampon przeciwłupieżowy DERCOS DS to kosmetyk, o którym ostatnio zrobiło się bardzo głośno. Jeszcze przed rozpoczęciem testowania, czytałam wiele pozytywnych recenzji na jego temat, teraz też mogę się pod nimi podpisać ponieważ mi także świetnie się sprawdził.

 Jest to szampon przeciwłupieżowy, który sprawdzi się także przy problemie z przetłuszczającą się skórą głowy, czyli moją. Zawiera on kompleks starannie wyselekcjonowanych składników- wzbogacony jest o 1% dwusiarczku selenu i 1% kwasu salicylowego. Kompozycja elementów wnika w głąb włókien a także działa odżywczo na skórę, skutecznie i na długo usuwa łupież a także regeneruje włosy i pozostawia skórę ukojoną bez uczucia swędzenia. Wiecie, że ten szampon nie tylko usuwa łupież ale także zapobiega jego powstawaniu. Przywraca włosom utraconą siłę i głęboko je odżywia. Łagodzi także swędzenie skóry, podrażnienia oraz reguluje produkcję sebum. Szampon ma cudowny zapach, bardzo kojarzy mi się z męskimi kosmetykami. Jego konsystencja jest dość gęsta i już niewielka ilość wystarczy aby dokładnie umyć włosy oraz skórę głowy. Zauważyłam, że po użyciu tego szamponu moje włosy dłużej są świeże i nie przedłużają się już tak szybko.







💚 VICHY DERCOS REFILL - czyli opakowanie uzupełniające szamponu DERCOS DS  Zużyj - Uzupełnij- Zużyj - Powtórz!

Bardzo podoba mi się ten pomysł z dodatkowym opakowaniem uzupełniającym. To aż 77% mniejsze zużycie plastiku w porównaniu do butelki. To dodatkowe opakowanie ma aż 500ml.





💚 VICHY DERCOS K - peelingujący szampon przeciwłupieżowy do delikatnej skory głowy.





Co jakiś czas stosuję peelingi do skóry głowy, tutaj mamy dwa w jednym czyli szampon, który dodatkowo posiada drobinki peelingujące. Ten peelingujący szampon przeciwłupieżowy to produkt,  który ma bardzo delikatną formułę ale jednocześnie bardzo dokładnie oczyszcza skórę głowy, dodatkowo pozwala zwalczyć łupież. Jego peelingujące drobinki delikatnie pozbywają się zanieczyszczeń oraz martwego naskórka. Szampon ten możemy stosować codziennie nawet jeżeli posiadamy wrażliwą skórę głowy. 

Posiada składniki aktywne takie jak:
- 1.3% złuszczającego kwasu salicylowego,
- przeciwgrzybiczy pirokton olaminy,
- nawilżającą glicerynę.

Zapach szamponu także przypomina mi kosmetyki dla mężczyzn, jednak tutaj dodatkowo wyczuwam miętowy zapach. Podczas mycia czuję także delikatne chłodzenie-super uczucie. Ten szampon także jest bardzo wydajny, niewielka ilość wystarcza aby dokładnie umyć włosy. Ma żelową dość gęstą konsystencję, bardzo dobrze się pieni.























DERCOS BOX otrzymałam w ramach współpracy barterowej z PureBeauty











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)