wtorek, 20 lutego 2024

Ulubieńcy kosmetycznie PureBeauty z pudełka walentynkowego WITH LOVE / FACEBOOM - ROZPIESZCZAJĄCE SERUM OLEJKOWE DO TWARZY





Kolejnym moim ulubionym kosmetykiem z pudełka PureBeauty WITH LOVE jest olejkowe serum do twarzy marki FACEBOOM.








 
Jest to kosmetyk, którego aż 98% składników jest pochodzenia naturalnego a ja bardzo lubię naturalne produkty. 

Pierwsze na co zwróciłam uwagę to opakowanie, uwielbiam taki minimalistyczny styl, produkt dzięki temu sprawia wrażenie ekskluzywnego i drogiego a jego cena to jedyne 35zł. Sam produkt dodatkowo został umieszczony w kartoniku, na którym znajdują się wszystkie najważniejsze informacje, lubię kiedy czytając informacje o kosmetyku wiem o nim wszystko i nie muszę szukać dodatkowych informacji w Internecie np. o składzie  . Serum znajduje się w szklanej, ciemnej buteleczce, która została wykonana w 30% ze stłuczki poprodukcyjnej. 

Przez butelkę bez problemu widać ile kosmetyku jeszcze nam zostało, aaa i najważniejsze jest pompka. Nie wiem jak Wy ale ja zdecydowanie bardziej wolę kosmetyki, które właśnie mają pompkę. To właśnie ona  bardzo ułatwia wydobycie i aplikację produktu.  Aplikacja serum jest bardzo przyjemna,  super konsystencja i jeszcze ten zapach. Serum pachnie przepięknie i jak najbardziej mogę stwierdzić, że rozpieszcza mnie. Relaksujący zapach sprawia, że jeszcze bardziej chce się używać tego produktu. Ten karmelowo, waniliowy zapach od razu przypadł mi do gustu.  
Ten olejek świetnie sprawdza mi się podczas wykonywania masażu twarzy, więc jeżeli szukacie tego typu produktu, to jak najbardziej polecam  Wam to serum. Jednak to nie jedyny sposób w jaki używam tego produktu, czasami  stosuję go samodzielnie w wieczornej rutynie pielęgnacyjnej albo nakładam pod mój ulubiony krem. Efekt nawilżenia i wygładzenia, natychmiastowy!

Serum świetnie sprawdzi się do każdego typu cery ale w szczególności tej odwodnionej, suchej a nawet podrażnionej. Moja skóra potrafi być wrażliwa i czasami nawet najbardziej delikatne produkty potrafią sprawić, że będzie zaczerwieniona czy pojawią się drobne niedoskonałości.  Tutaj nic takiego się nie pojawiło, produkt nie uczulił i nie podrażnił mojej cery. 










W swoim składzie zawiera:
OLEJ BAWEŁNIANY, który wygładza i zmiękcza skórę dodatkowo regenerując ją.
OLEJ KONOPNY, który świetnie działa na odżywienie skóry.
OLEJ Z ORZECHÓW BRAZYLIJSKICH, to właśnie on zapobiega przesuszeniu i zapewnia długotrwałe uczucie komfortu.
WYCIĄG Z PORCELANOWEGO KWIATU, brzmi ciekawie prawda? To właśnie ten składnik sprawia, że skóra jest rozświetlona i doskonale nawilżona.











Jeżeli jesteście ciekawi jakie inne kosmetyki znalazły się w tym pudełku, odsyłam Was do postu z OPENBOXEM pudełka.
 









Wiecie, że box WITH LOVE jest jeszcze dostępny, możecie zamówić go na PureBeauty





Kosmetyk otrzymałam w boxie kosmetycznym PureBeauty w ramach współpracy barterowej.






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)