piątek, 27 września 2024

Ulubieńcy z ostatniego pudełka PaureBeauty ALOHA FLAMINGO I Ziaja Med, Kuracja Ultranawilżająca Mocznik 15%, Krem do stóp - recenzja




Minęło już trochę czasu dlatego przyszła pora na ulubieńców z ostatniego pudełka PureBeauty.

 Pierwszym z nich jest krem do stóp marki ZIAJA. Bardzo lubię produkty tej firmy, kupuję je od wielu lat, ale tego kremu nigdy wcześniej nie używałam. Lubię testować nowości i bardzo ucieszyłam się, że ten krem pojawił się w sierpniowym boxie PureBeauty, ponieważ znalazłam kolejną perełkę wśród kosmetyków. 

Bardzo dbam o moje stopy, dbam o nie przez cały rok, a kremów zużywam naprawdę duże ilości, dlatego cieszę się, że kolejny trafił do mojej "kolekcji".  





Ten krem ratuje moje stopy, uważam, że jest to jeden z lepszych kremów, których używałam do tej pory. Stosuję go najczęściej wieczorem, zakładam dodatkowo skarpetki, a rano moje stopy wyglądają świetnie. Skóra jest wygładzona i miękka!


Jest to produkt, który bardzo dobrze nawilża, wygładza i regeneruje skórę. Stosuje go już od dwóch tygodni i zauważyłam, że drobne pęknięcia na skórze wygoiły się a co najważniejsze zniknął także dyskomfort związany z przesuszeniem skóry na moich stopach. Dużym plusem jest także wydajność tego kremu, stosuje go codziennie a w opakowaniu cały czas jest sporo produktu. 





W swoim składzie zawiera mocznik 15%. Ma bardzo delikatny, przyjemny zapach. Konsystencja dość gęsta ale nie mam żadnego problemu z rozsmarowaniem kremu. Po nałożeniu go na skórę tworzy się delikatna warstwa ochronna ale nie jest ona lepka i nieprzyjemna. Warto także wspomnieć o jego cenie, kosztuje niecałe 19zł. Jak dla mnie jest to super produkt, który na pewno kupię ponownie. 





 




Produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej z PureBeauty.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)