sobota, 28 września 2024

Ulubieńcy z ostatniego pudełka PaureBeauty ALOHA FLAMINGO I STARS FROM THE STARS nawilżające serum barierowe - recenzja

 




Kolejnym produktem, który znalazłam w pudełku PureBeauty ALOHA FLAMINGO, i który bardzo mnie zaskoczył to serum marki STARS FROM THE STARS.
Jest to nawilżające serum barierowe, które ma za zadanie regenerować i intensywnie nawilżać skórę, przywracając jej elastyczność oraz zdrowy wygląd. Chroni także naskórek przed utratą wilgoci i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry.
 W swoim składzie zawiera:

ceramidy – przyspieszają proces regeneracji, łagodzą podrażnienia, a także zapobiegają utracie wody

beta-glukan – nawilża, regeneruje, wygładza, ujędrnia i działa antyoksydacyjnie

owies – wzmacnia, odżywia, zwiększa nawilżenie oraz redukuje zaczerwienie skóry.
 








W ostatnim czasie moja cera potrzebowała porządnej dawki nawilżenia, to serum sprawdziło się świetnie. Już po kilku dniach widziałam dużą różnicę w wyglądzie mojej cery. Pozbyłam się większości suchych skórek na skórze, skóra zaczęła mieć ładniejszy koloryt a co najważniejsze zniknęły zaczerwieniania. Kosmetyk ma lekką konsystencję, szybko się wchłania i pozostawia skórę wygładzoną i przyjemną w dotyku. Stosuję go rano oraz wieczorem. Rano idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż, natomiast wieczorem stosuję go pod mój ulubiony krem. Produkt jest wegański! Dodatkowo znajduje się w ładnym opakowaniu i co najważniejsze posiada bardzo wygodny aplikator, który dozuje odpowiednią ilość produktu. Jeżeli chodzi o zapach, jest on delikatny ale nie utrzymuje się zbyt długo na skórze.










Produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej od PureBeauty.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)