wtorek, 3 marca 2015

Fajne rzeczy #1 LUTY



Hej ;)

Obiecałam więc jestem, oczywiście mam dla Was nowy post, którego zapowiedź mogliście zobaczyć na instagramie ;)

Postanowiłam stworzyć nową serię postów na moim blogu. Będę to #fajnerzeczy. Już Wam mówię o co dokładnie mi chodzi. Na koniec miesiąca ( tym razem wyjątkowo na początku ;l ) będę dodawała notkę, w której pokażę Wam co fajnego udało mi się kupić bądź sobaczyć w danym miesiącu. Będzie tutaj wszystko, kosmetyki, gadżety, ubrania a nawet jedzenie.
Mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu i z wielką chęcią będziecie zaglądać do mojego blogowego życia ;) .



Zaczynamy od?!


Magazyn SKRZYDLARNIA.

Nie wiem czy wiecie ale jestem współautorką internetowego magazynu SKRZYDLARNIA. Moim zadaniem jest tworzenie dla Was projektów DIY.
Za nami jest już pierwszy numer, serdecznie zachęcam Was do zapoznania się z nim;)  TUTAJ.



W tym numerze możecie przeczytać jak postawić pierwsze kroki na drodze kreatywnego myślenia, jaki jest pierwszy krok ku marzeniom, jak sprawić, by postanowienia noworoczne nie zostały tylko na papierze. Dowiecie się na jakich wartościach budować trwały związek i poznacie kilka rad dla zimowych zmarzluchów. Słów kilka o podróżach, nauce oraz kolorowe DIY oraz wiele więcej...
Zapraszamy ciepło do czytania! 
Jest to nasz pierwszy projekt tego typu i dopiero się rozwijamy, ale wierzymy, że dzięki Wam będziemy mogli rozwijać nasze skrzydła i tworzyć coraz lepszy magazyn :))







Zapraszam Was także do polubienia nas na FanPage






Wazony DIY! 

Już niedługo zobaczycie jak krok po kroku wykonać oryginalną dekorację do pokoju.
Oczywiście artykuł pojawi się w internetowym magazynie SKRZYDLARNIA ;) 




Organizery na kosmetyki.

Od dawna marzy mi się toaletka. Z racji tego, że prawdopodobnie już niedługo będę jej szczęśliwą posiadaczką powoli ,,zbieram,, różne rzeczy, które pomogą mi zachować na niej porządek. I oczywiście dzięki czemu moje kosmetyki będą ładnie prezentować się na niej.  
Ja swoje organizery kupiłam w Bierdonce. Ten sklep coraz bardziej mnie zaskakuje! 








Kołyska do ćwiczeń kupiona w Biedronce.

Kolejna rzecz z Biedronki! Czyli mój różowy ,,motywator,, do ćwiczeń. Faktycznie ćwiczenia z nim są o wiele łatwiejsze!






Skrzynka po owocach.

Tak, dobrze widzicie to skrzynka po owocach, którą znalazłam w garażu. Stwierdziłam, że potrzebuję miejsca gdzie będę mogła trzymać różne ,,duperelki,,. Oczywiście w ruch poszła biała farba i teraz skrzynka idealnie pasuje do mojego pokoju ;)






Buty z chińskiego sklepu.


Jak wiecie od jakiegoś czasu jestem wielką fanką jasnych kolorów. 
Ostatnio będąc na zakupach przypadkiem znalazłam takie cudowne cukierkowe buciki. 






Obudowa na tablet.

Nie tylko ja lubię zmiany, mój tablet także ostatnio potrzebował nowego ubranka. Jak Wam podoba się ten wzór?






Zestaw kosmetyków firmy Rimmel.

Ostatnio jest bardzo głośno na temat nowych kosmetyków marki Rimmel. Po obejrzeniu kilku filmików na YT postanowiłam, że skuszę się i kupię tak bardzo zachwalane produkty do makijażu.
Faktycznie, stwierdzam, że są świetne! 







Klej i sztuczne rzęsy firmy Essence.

Nigdy wcześniej nie miałam odwagi by kupić kępki rzęs. Po pierwszym przyklejeniu stwierdzam, że to super sprawa! W ciągu 10 minut możemy totalnie zmienić swój wygląd a co najfajniejsze kępki możemy użyć kilka razy!







Elektryczne nożyczki, które wygrałam w konkursie u Radziok DIY

Te elektryczne nożyczki bardzo ułatwiają mi pracę. Podczas szycia mam odczynienia z różnymi materiałami.  Dzięki nim bez problemu ,,ciachnę,, każdy materiał ;))









Kosmetyczka kupiona w SinSay.

Czas na cukierkową kosmetyczkę z sercem! Kupiłam ją w SinSay za 15zł, jest idealna! Ma bardzo fajny kolor a co najważniejsze mieszczą się w niej moje wszystkie ,,podręczne,, kosmetyki.





Prezent na WALENTYNKI.

Moja ciocia zawsze lubi mnie zaskakiwać prezentami. Tym razem na WALENTYNKI otrzymałam  łakocie dla duszy tylko w innej wersji.
Zamiast słodyczy dostałam wielkiego cukierasa, który w środku ma 100 mniejszych cukierków! Fajne co? ;p  Na każdym z nich napisana jest jakaś ciepła myśl, która osłodzi nam każdy dzień bez dodatkowych kalorii ;).











Kołdra.

To kolejna super rzecz z Biedronki! Kiedy dowiedziałam się, że będzie można kupić tam taką piękną kołdrę, wiedziałam, że musi być moja!







Narzuta na łóżko, którą wykonała moja mamusia ;)

Już w wielu notkach chwaliłam się pięknymi rzeczami jakie wykonuje moja mamusia. Niedługo pojawi się kolejny post!
Tym razem chciałam pokazać Wam narzutę na moje ,,księżniczkowe,, łóżko jaką wykonała moja mamusia!





















Moje łóżko

Idealne miejsce na długie wieczory przy książce i kawie!










I jak podobał się Wam pierwszy post w nowej serii?

czekam na komentarze! 

Buziaki!


27 komentarzy:

  1. Woow tyle świetnych rzeczy! Ten cukieras, kołdra i kosmetyczja najfejniejsze chyba :3
    Zapraszam do siebie! ;)
    just-emmaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne :)
    Ale narzuta wykonana perzem twoja babcie jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz łóżko, zauroczyły mnie te ostatnie zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołyska do ćwiczeń to całkiem dobra alternatywa dla zwykłych ćwiczeń. A na Skrzydlarnię zajrze na pewno :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kołyska do ćwiczeń... zazdrosna jestem o nią!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta obudowa na tablet jest świetna gdzie ją kupiłaś?
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koroneczka na wazoniku :) Teżmam te pojemniki z Biedronki. Trzymam w nich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka piękna kołdra w Biedronce? No nieee, znowu coś przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę,że pojawiła się u ciebie taka seria.Jeny , ta kosmetyczka jest urocza ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niecierpliwością czekam na DIY :D Te wazony są cudowne!

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/02/1-recenzja-pomadek-baby-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Prześlicznie tu u Ciebie :) też kocham cukierkowe rzeczy ;)
    Az ciężko uwierzyć, że tyle fajnych rzeczy można kupić w Biedronce :o
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wazony ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masa nowosci, organizery mam są mega :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Te akcesoria do ćwiczeń z Biedronki są genialne :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Post świetny, czekam na kolejny!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wazoniki DIY i narzuta wykonana przez Twoją mamę są zdecydowanie moimi numerami 1 i skradły moje serce!:D
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Kołdra z biedronki jest prześliczna. Twoje łóżko jest teraz prześliczne!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wazony DIY są piękne *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowe ubranko tableta super :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeju, ile fajnych rzeczy :)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. moim zdaniem post z nowej serii wypadł świetnie, najbardziej spodobało mi się etui na tablet oraz oczywiście wydziergana narzuta :) pocałuj mamę w rękę za jej trud :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bajecznie w tym twoim pokoju! A biedronka ma naprawdę dobry asortyment, szczególnie przy przecenach haha ~


    http://lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie rzeczy są świetne *,* Super post! Czekam na więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ile dobroci :D szczegolnie podoba mi sie posciel i te organizery plastikowe na kosmetyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Super rzeczy :D
    Masz piękne łóżko <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)