wtorek, 9 października 2018

Revers Cosmetics Puder rozświetlający STROBE & GLOW HIGHLIGHTER / recenzja




Opis producenta.

STROBE & GLOW HIGHLIGHTER, Aksamitny puder rozświetlający, który doda Twojej skórze świetlistego blasku. Strobe & Glow, to sposób na rozświetloną cerę każdego dnia, przez co sprawia, że wygląda ona na świeżą, wypoczętą i zrelaksowaną idealnie wpisując się obowiązujące trendy makijażowe. Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, która pragnie zabłysnąć! Puder nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu. Zalety: Idealnie konturuje rysy twarzy poprzez rozświetlanie wybranych jej partii Optycznie odmładza twarz Nadaje cerze zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd Podkreśla naturalne piękno Jak stosować? Przy pomocy pędzla rozprowadź kosmetyk w miejscach, które chcesz rozświetlić (kości policzkowe, kąciki oczu, łuk brwiowy, nos, łuk kupidyna), a następnie rozetrzyj go, aby uzyskać naturalny efekt. Możesz stopniować intensywność błysku, nakładając kolejne warstwy kosmetyku.





Podczas wyboru pudru rozświetlającego długo nie musiałam się zastanawiać, od samego początku wiedziałam, że No° 01 UNICORN musi być mój.
Jestem ogromną fanką rozświetlaczy, dlatego bardzo ucieszyłam się, że do mojej kolekcji kosmetyków trafił kolejny produkt.

Opakowanie, w którym znajduje się produkt jest zamykane na  "klik", dodatkowo wierzchnia jego część jest przezroczysta,dzięki czemu widzimy produkt. 





Produkt jak na swoją niską cenę, 10zł jest naprawdę godny polecania!





Posiada delikatny "pudrowy" zapach, po nałożeniu produktu na twarz jest on zupełnie niewyczuwalny.
Puder rozświetlający po nałożeniu na kości policzkowe pięknie mieni się chyba na wszystkie możliwe kolory, od różowego, po fioletowy aż po srebrny.  Daje efekt pięknej tafli, co bardzo lubię.
Rozświetlacz świetnie sprawdza się nie tylko do podkreślenia kości policzkowych, bardzo ładnie wygląda kiedy nałożymy go na wewnętrzny kącik oka.
  Produkt w żaden sposób nie uczulił ani nie wysuszył mojej skóry. 







 Koniecznie zajrzyjcie na






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)