czwartek, 19 października 2023

#2 Ulubieńcy kosmetyczni PureBeauty HappyCare / Gąbka do demakijażu z węglem aktywnym MARTINI SPA LUXURY ACTIVE / [annakoper]



W najnowszym pudełku od marki PureBeauty, znalazłam coś, co od razu przykuło moją uwagę i coś czego nigdy jeszcze nie widziałam. 





 Są to dwie gąbeczki do demakijażu, marki @martini_spa , które zostały nasączone aktywnym węglem. O samej marce też nigdy wcześniej nie słyszałam. Cudownie, że dzięki PureBeauty, mam możliwość poznawać nowe firmy kosmetyczne. 





 Demakijaż jest dla mnie bardzo ważną częścią w mojej wieczornej,  rutynie pielęgnacyjnej dlatego cieszę się, że taki produkt znalazł się w tym pudełku. Te gąbeczki stały się moim ulubieńcem od pierwszego użycia, dzięki nim, demakijaż stał się jeszcze bardziej przyjemniejszy. W opakowaniu znajdują się dwie sztuki a ich cena to ok 14,99zł. Dzięki swoim naturalnym właściwościom wysoce "adsorpcyjnym" usuwa makijaż, skutecznie oczyszczając zanieczyszczoną skórę, zapewniając promienny wygląd! I z tym muszę się zgodzić, te gąbeczki już po samym zwilżeniu wodą świetnie oczyszczają moją skórę. Czasami zamiast wody używam też płynu micelarnego. 






Gąbeczki są bardzo delikatne i sprężyste, nie są twarde ani mocno "zbite", dlatego zmywanie nimi makijażu jest bardzo przyjemne. Natomiast po zwilżeniu wodą stają się jeszcze bardziej miękkie i robią się większe. 






Gąbki są bardzo dobrej jakości, używam ich już od ponad 2 tygodni i cały czas są w dobrym stanie. Oczywiście musimy pamiętać o tym aby prawidłowo je przechowywać i dokładnie myć po każdym użyciu, dzięki temu posłużą nam na naprawdę długi czas. Podoba mi się to, że gąbeczka nie pochłania zapachów z kosmetyków. Jeżeli tak jak ja lubicie takie pielęgnacyjne gadżety  to zachęcam Was do zamówienia tych gąbeczek.



 




  Chciałam także przypomnieć, że jeżeli jesteście zainteresowani zamówieniem  pudełka z kosmetykami HAPPY CARE to koniecznie zajrzyjcie na stronę PureBeauty, boxy są jeszcze dostępne!





Pudełko z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy barterowej z firmą PureBeauty.

Dziękuję @purebeauty_pl 










 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)