środa, 27 kwietnia 2011

Stickam...




Dzisiejszy dzień jest... dosyć inny, jeśli tak właśnie można go nazwać.
Byłam w szkole, nieważne, że spędziłam w niej jakieś hmmm 2o minut, ważne, że byłam... Następnie, jakaś godzinka na stickamie, tak ćwiczyłam swój angielski rozmawiając z Tomem <3 iiii korki, moje ostatnie 6o minut rozwiązując zadania z prawdopodobieństwa...
A tak totalnie na inny temat... zobaczyłam wczoraj statystykę mojego bloga i zaszokował mnie fakt, że tak dużo ludzi odwiedza mojego bloga... tym bardziej, że są to ludzie mieszkający np. w Japonii, Holandii, Francji czy też Indonezji. Kto by pomyślał, że jestem ,,sławna,, haha :)


A na dzisiaj zaplanowałam naukę polskiego i angielskiego... szczerze już mi się nie chce... no ale jak trzeba to trzeba.
Hmmmm no a jutro zakupy z moją mamusią, jak dobrze, że nie wydałam jeszcze tych pieniędzy, które dostałam na święta... yeahhhh wydam je jutro ^-^


peace & loVe &  shopping

z poważaniem Antoninna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)