wtorek, 21 czerwca 2011

Balmain...




Właśnie to jest ta bluzka, którą zachwyciłam się ostatnio... Jest cudowna, -oryginalna, i te agrafki ahhh cudo, zaszokowała mnie jedynie cena, która po przeliczeniu na zł. wynosi jakieś 10-11 tysięcy normalnie szok. Generalnie nie dałabym za nią aż tyle pieniędzy. Ja zrobiłam sobie tańszą i jak to Michał powiedział mniej odważną wersję. Musiałam zrobić ją bardziej ,,po swojemu,, Moja koszulka kosztuje jakieś 50zł po zliczeniu bluzki kupionej za 30zł i agrafek za 20zł... Jestem zadowolona z efektu końcowego mojej bluzki, tylko nie mam jeszcze wymyślonego zestawu hmmm z nią w roli głównej oczywiście.



A to właśnie ona..





Myślę, że będę nosiła ją z tą apaszką, czaszki + agrafki... jak dla mnie idealnie !!
Bez względu na wszystko i tak marzy mi się oryginalna apaszka MCQUEENA... teraz mogę się cieszyć jedynie podróbką.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)