niedziela, 26 czerwca 2011

Zombie Boy...

Z tego co pamiętam już kiedyś zamieściłam post o Nim, jednak teraz napiszę troszkę więcej niż ostatnio...


Kiedy zobaczyłam Go pierwszy raz w teledysku Lady Gagi, nie mogłam oderwać od Niego oczu, strasznie zachwyciłam się jego osobą.
Na początku myślałam, że na Jego twarzy jest coś w stylu ,,niby tatuaży,, jednak kiedy zaczęłam szukać w internecie informacji na jego temat, dowiedziałam się, że są one prawdziwe. Zaszokowało mnie to jak można zrobić coś takiego, choć wygląda strasznie i pomimo tego że ma jeden wielki tatuaż podoba mi się. Pewnie dlatego, że lubię ludzi, którzy czymś wyróżniają się spośród innych. Aktualnie mam na Jego punkcie coś w stylu obsesji, czytam, oglądam, szukam coraz to nowszych wiadomości na Jego temat. Ostatnio nawet szukałam przez jakieś 40 minut gazety, w której opublikowany został wywiad.

,, Wygnany z Raju,, ciekawe
Następnie przeszłam do oglądania zdjęć, podziwiałam zdjęcie w żółtej marynarce od Rodrigo De La Garza, i oczywiście te czarno białe zdjęcia. Takie właśnie lubię najbardziej, widać to nawet po moim blogu, na którym królują przeważnie tego typu zdjęcia.
Po przeczytaniu wywiadu, doszłam do wniosku, że nie dowiedziałam się niczego nowego, jednak i tak czytałam go z zaciekawieniem i przyjemnością...


Wczoraj kiedy, przeglądałam portal plotkarski pudelek.pl zauważyłam artykuł o nowej kolekcji Rodrigo De La Garza, to właśnie w jego marynarkach pojawiły się zdjęcia Ricka w FASHION. Co do projektu De La Garzy, marynarki są w żywych kolorach, bardzo ładnie podkreślają oryginalną urodę Ricka.

Mi najbardziej podoba się ta w neonowe motywy, prawdopodobnie są to kwiaty(jeśli dobrze widzę). Sama bym chciała taką mieć, tym bardziej, że teraz takie żywe, dające po oczach kolory są na topie.


A na koniec kilka zdjęć Ricka..





Możliwe, że są jakieś błędy interpunkcyjne albo ortograficzne, jednak jest już tak późno (coś ok 00:25), że nie mam siły na sprawdzanie 10 razy tego co napisałam.
Ale jestem dumna z siebie, ponieważ mój kolejny plan został wykonany.

To teraz mogę iść spać...

Branocka ^-^


Anna Maria Koper ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)