sobota, 16 lipca 2011

ble bla blaaaaa...



Wczoraj troszeczkę zaszalałam z ilością zdjęć... hahaha
ale tak sobie pomyślałam, że skoro już robimy,,sesję,, to warto zrobić zdjęcia wszystkich rzeczy, które zaplanowałam dodać na bloga...

A dzisiaj hmmm wstałam dopiero o 11:44, nie wiem jak to się stało ale spałam strasznie długo. Praktycznie cały dzień przechodziłam w piżamie, ale udało mi się posprzątać... no właśnie, ja tego nie rozumiem, wczoraj sprzątałam, a jak dzisiaj wstałam to bałagan już był widoczny w moim pokoju, no normalnie jakaś masakra xd
Zaraz idę ,, na małe SPA,, maseczki bla bla blaaaa... trzeba się trochę ,,ogarnąć,,



Dzisiaj mam zamiar dodać zdjęcia spodni, oraz nowych rzeczy, które zaczęłam robić ... + coś jeszcze !!! Mam nadzieję, że Misiek - brat nie będzie na mnie zły, tylko shhhh...


i żeby nie było, wcale na tym zdjęciu nie robię cholernego dzióbka...
to taka mała informacja.. :] xd




,,Pokochałam,, ten przedmiot ...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)