niedziela, 3 lipca 2011

Haremki I



Zaczęłam szycie moich pierwszych haremek, najpierw zrobiłam sobie szablon z kartonu, żebym mogła łatwo go odrysować na materiale (oczywiście odrysowałam wzór moich ulubionych spodni z Pull and Bear).
Następnie odrysowałam szablon na materiale, spięłam szpilkami, wycięłam, i zaczęłam zszywanie ich na maszynie. Łatwizna, na koniec małe poprawki typu, podszycie a raczej podklejenie (dzięki specjalnej taśmie) nogawek i oczywiście wszycie gumki. Niestety źle się do tego zabrałam i muszę teraz wszyć ekspres, ale wydaje mi się, że z nim spodnie będą wyglądały o wiele wiele lepiej ... Zaraz zabieram się za ich poprawienie a myślę, że wieczorem dodam zdjęcia moich spodni.

- zszywanie spodni na maszynie


- taśma z klejem

- zaprasowywanie taśmy


CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)