niedziela, 31 lipca 2011

Pomyłka....

Co do poprzedniej notki ... zakochałam się bla bla bla.. zostało to napisane na potrzeby sprawdzenia ,,czegoś,, hah ^^

Znowu muszę przestawić swój organizm na tryb ,,dom,, czyli spanie do 12 a chodzenie spać o 4, picie kawy 7 razy dziennie, jeżdżenie na rowerku przynajmniej godzinę dziennie... hmm a przy tym wszystkim będę starała się nie zwariować, i ogarnąć jakoś to wszystko.

Dzisiaj wstałam ok 10, wypiłam już 2 kawy, coś tam zjadłam a teraz muszę zacząć się szykować, bo idziemy do Miśka... nie wiem jak ja to zrobię ale mam jakieś 45 minut na umalowanie, uczesanie, podjęcie decyzji co założę, i jaki kolor soczewek dzisiaj założę ...

Muszę dzisiaj dodać wreszcie zdjęcia z Torunia, generalnie z tego co widziałam jestem na kilku, bo to przeważnie ja bawiłam się w fotografa ^^



a na koniec proszę Boga o szczęście na przyszłe dni... dziękuję





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)