piątek, 15 lipca 2011

Udało się !!!

aaaaaaa jestem strasznie szczęśliwa ponieważ dzisiaj udało mi się wstać przed 8:00
Przed chwilą wróciłam z zakupów, oczywiście do mojej kolekcji ubrań trafiła przypadkowo ,,retro,, sukienka. Jak ją zobaczyłam, a raczej jak zobaczyłam jak w niej wyglądam powiedziałam ,,ooo całkiem fajnie w niej wyglądasz,, - tak Anka gada do lustra xd
Kupiłam też niebieski lakier do paznokci, żeby pasował no mojej nowej torebki, którą wczoraj dostałam i cudowne kolczyki, czerwone miśki.
Później postaram się dodać zdjęcia spodni, torebki i innych pierdół, ale teraz idę na balkon, wypić kawę i poczytać nowe gazety...

A na koniec zdjęcia, które jeszcze nigdy tutaj nie były... ;) (oczywiście robione kiedy to siedziałam godzinami na stickamie xd )







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)