wtorek, 23 sierpnia 2011

Love You Like a Love Song...



Dzień dobry !!!
jest już 00:09 więc już rano? yyy raczej

Co z tego, że położyłam się jakieś 2 godziny temu jak obecnie siedzę i męczę się ponieważ nie mogę spać... To straszne co się ostatnio dzieje z moim organizmem, z jednej strony mogę przespać cały dzień, a jak już trzeba ( to znaczy powinno ) się spać ja totalnie wymiękam i nie śpię ... Czeka mnie ciężkie ,,dzisiaj,, generalnie kolejne dni też zapowiadają się być ,,beznadziejne-okropnie-masakrycznie-ciężkie,, .
Jakaś upierdliwa mucha lata mi przed nosem i przeszkadza w pisaniu...
yyyyy zaraz wyjdę z siebie i stanę obok ... aaaa kysz zły potworze, nieważne...

Powracając do tego co istotne... będę walczyć, pierwszy raz w życiu idę na wojnę ze swoimi uczuciami, bęę walczyć drzwiami i oknami. Zobaczymy kto wygra... ja tak łatwo się nie poddam jak 4 miesiące temu... NIGDY W ŻYCIU nie będzie powtórki nie tym razem...

(zdjęcie z ostatniej rozmowy na stickam... )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)