wtorek, 2 sierpnia 2011

Starocie..

Dawniej obiecałam zdjęcia z mojej ,,młodości,, dzisiaj je zgrałam na komputer i na kilka płyt, żeby mieć pamiątkę ... Jak już będę stara, pomarszczona, wtedy otworzę mojego czerwonego laptopa (będę babcią z ,,kompem,, ^^ ) i będę wspominała stare czasy, kiedy to na mojej twarzy nie było zmarszczek, i byłam hmm jeszcze całkiem całkiem haha ...


oczywiście większość z nich to totalna masakra, ale niestety kiedyś ,,cykałam,, sobie foteczki co chwila... (dzieciak) jak pewnie zauważycie (to znaczy ci, którzy mają ,,dobre,, oczy ) różne kolory moich włosów, jakiś rok, 2 lata temu zmieniałam kolor co 3 tygodnie... to cud, że farba całkowicie nie pozbawiła mnie włosów...


A teraz idę spać bo jutro czeka mnie dość pracowity dzień...


,,Chcę już czwartek, nał,, hahah : )


dobranocka =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)