piątek, 19 sierpnia 2011

xoxo



Zrobiłam kilka projektów więc potrzebowałam trochę ubrać, na których bym mogła je zrealizować. Ponieważ żal mi jest ,,niszczyć,, moje ubrania więc wolę kupić coś bardzo taniego niż niszczyć np bluzkę za 60 zł. Czasami jest tak, że mój projekt się nie uda więc kiedy kupię bluzkę za 2 zł, nie będzie mi żal jej wyrzucić i oczywiście nie będę miała wyrzutów sumienia, że zniszczyłam coś ,,cennego,, ....

Wczorajsze zakupy udały się w 100% byłam w moim ulubionym sh ( dlaczego ulubiony ? ponieważ zawsze znajduję tam jakieś ,,perełki,, markowe ciuchu, torebki i wszystkie na swój sposób oryginalne i niepowtarzalne ) akurat wczoraj miałam trochę ,,szczęścia,, wszystko było po 1zł i nie było dużo ludzi więc to też + .
Znalazłam to czego szukałam, wydałam 10 zł a mam niebieską koszule, dużą koszulkę z cudownymi tygryskami, maxi dress, biały sweterek, na który już dawno chorowałam oraz spodnie z wysokim stanem takie jak nosiły dziewczyny w filmie Beverly Hills 90210 (oraz moja mama, kiedy była w moim wieku). Za to wszystko zapłaciłam 5 zł szok!!!! a za kolejne 5 zł wypatrzyłam rewelacyjną retro torebkę.
Dzisiaj już przerobiłam koszulkę oraz spodnie - zdjęcia dodam później ponieważ obecnie jestem troszkę zajęta i nie mam czasu na zrobienie zdjęć. Hmmmm a czym jestem tak zajęta... to długa historia hah potrzebuję pieniędzy więc robię przemeblowanie w pokoju, serio to pomaga zawsze kiedy poprzesuwam meble pieniądze same ,,wchodzą,, mi do portfela.. hah


A ogólnie hmm jest super, piję właśnie 2 kawę i zaraz idę na rowerek. Muszę tylko wybrać jakiś film, żeby te 2 godziny szybciej minęły....



xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)