środa, 17 sierpnia 2011

Zakupy ... ALLEGRO ! ;p

Jak już mówiłam ostatnie rzeczy, które zamówiłam na allegro dostałam wczoraj, a teraz postanowiłam dodać zdjęcia zakupionych rzeczy ...


Kaczki Mandaryńskie (dla rodziców, żeby już do końca życia byli ze sobą)

Kaczki mandaryńskie charakteryzują się tym, że żyją w parze i nigdy nie zmieniają partnera. Dlatego para kaczek symbolizuje dobre małżeństwo. Jest to dobry podarunek. Symbolizują małżeńskie zjednoczenie i wierność.



Smok chiński

Smok chiński - przynosi sukces, pomyślność, bogactwo. To potężny symbol dobrego losu. Posiadanie smoka w jakiejkolwiek części domu przynosi pomyślność całej rodzinie. Dobrym miejscem dla niego jest bliskość wody (akwarium, mała kaskada). Należy pamiętać aby nie stał powyżej naszego wzroku.



Łapacz snów

Zadaniem każdego łapacza snów jest zapewnienie śpiącemu ochrony przed koszmarami nocnymi i ucieczka dobrych wizji w otchłań niebytu i niepamięci. Łapacze pomagają zapamiętywać sny. Marzenia senne są przez wielu Indian postrzegane jako bardzo ważne informacje o tym, co nas czeka lub stany, w których nawiązujemy kontakty z przodkami i światem pozazmysłowym. Dlatego te. nie powinny nam umykać zaraz po przebudzeniu się, ale maja stanowić cenne wskazówki, co do dalszego postępowania w życiu.
Oczka sieci są w łapaczu po to, by przelatywały przez nie wszystkie dobre wizje i marzenia. Na nitkach sieci zaś zatrzymują się myśli złe i nie warte istnienia. Kiedy wstaje świt, zatrzymane na sieci zło znika w pierwszych promieniach porannego słońca, a dobro wraca do budzącego się człowieka.
Łapacz snów należy powiesić w pobliżu wezgłowia łóżka



Wisiorek powodzenia

Z wizerunkiem walczącego smoka i pawia, symbolizującego Yin i Yang ( środek i okalający go pierścień jest ruchomy). W górnej części wisiorka mistyczny węzeł oznaczający nigdy nie kończący się cykl dobrego losu często nazywanym węzłem szczęścia. U dołu trzy monety bogactwa. Amulet pomaga w realizacji planów życiowych i pomyślnym rozwiązywaniu problemów , zapewnia opiekę remedium posiada naturę metalu i ognia, można nią umocnić także strefę :

BOGACTWA SŁAWY PRZYJAŹNI



Dawno temu moja musia ( mamusia ) kupiła pewną książkę, jednak ja nigdy nie miałam czasu żeby ją przeczytać, podobno jest tam wiele ciekawych rzeczy więc dzisiaj przed snem przeczytam sobie Podręcznik Feng Shui .



Totalnie nie planowałam dzisiejszych zakupów, jednak stało się i kupiłam buty (2 pary dla siebie - w kwiatki oraz białe, i 1 dla musi- szare) niby są to zwykłe tenisówki ale pasują do wszystkiego ... Ostatnio kiedy zamawiałam je na allegro zapłaciłam za 1 parę ok 23 zł i oczywiście do tego jeszcze koszty przesyłki, a dzisiaj kupiłam wszystkie po 15 zł. Nie są to te ,,sławne,, z PRIMARKU ale wydaje mi się, że te tańsze będą żyły tyle samo co te firmowe.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)