wtorek, 27 września 2011

Jestem ....

Siemano  ^^

a więc jestem....

Najpierw jedna zaległa sprawa...

Dlaczego mój Dobrzycki to Jezus ?
 Ostatnio kiedy byłam u niego w Toruniu, jak go zobaczyłam, chyba po miesiącu czasu  powiedziałam ,,O Jezu,, i faktycznie wyglądał jak Jezus, Misiek zaczął zapuszczać brodę ^^ a ja ledwo co go poznałam ....



Generalnie dzisiaj czuję się dosyć dobrze, ale niestety nadchodzą ciężkie dni więc czas na oglądanie rozczulających mnie filmów. Tak, raz w miesiącu muszę się wypłakać, niestety ,,ciężkie kobiece dni,, tak na mnie działają. A do ,,płaczliwych,, filmów najlepsza jest nutella, jedzona łyżeczka, co z tego że ma mega wielką wartość kaloryczną i że wejdzie mi wszystko w tyłek ważne że pomaga prawda :D


Wybrałam oczywiście 2 moje ulubione... ,,Szkołę Uczuć,, oraz ,, Zakochany Bez Pamięci,,





Zmiana tematu...

Dodałam wczoraj mój pierwszy ( i mam nadzieję, że nie ostatni ) filmik na YouTube .... ten na konkurs, o którym ostatnio mówiłam...
Namęczyłam się strasznie, bo nigdy nie bawiłam się w ,,montowanie,, filmików, ale jakoś dałam sobie rade.. jak widać ;)




Anka Koper ma parcie na szkło.... może takie tyci tyci hahaha


I na tą chwilę kończę, później dodam zdjęcia zakupów i mojego dziecka, które dostałam na urodziny ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)