piątek, 21 października 2011

dobra po prostu mam lekki nieogar...



Hejoooo !


jestem po 4 dniu a6w, szczerze ? nie myślałam, że wytrzymam tyle, po 2 dniu planowałam rzucić to wszystko, mój brzuch aż krzyczał z bólu. Generalnie mogłam się tego spodziewać, bo dawno już nie robiłam brzuszków ; / .
Wczoraj zmierzyłam się i wyszło, że mój brzuch jest mniejszy o 2 cm... wielki szok, nie myślałam, że tak szybko zobaczę jakieś efekty, i to właśnie te 2cm zmobilizowały mnie do dalszych ćwiczeń. 
Cieszę się bardzo bardzo bardzo ponieważ widzę, że moje ubrania robią się coraz luźniejsze, pewnie jest to też duża zasługa mojej diety,  której nazwa brzmi ,,nie żryj tyle,,





branocka ;) 

,,dobra po prostu mam lekki nieogar,,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)