środa, 16 listopada 2011

Przepis na życie.

Dzień dobry wieczór :) 

Wreszcie znalazłam trochę czasu na przerzucenie zdjęć z aparatu na laptopa, i jak pewnie się domyślacie zaraz coś się tutaj pojawi.  

zacznę od tego żeeeee hmm

przed chwilą skończyłam oglądać mój ulubiony serial, uwielbiam go i mogę oglądać go non stop, każdy odcinek po tysiąc razy ;) . aaa zapomniałam powiedzieć jaki to serial, Przepis na życie oczywiście  ;D 




Na zdjęciach możecie podziwiać moje odlotowe łapcie, marzyłam o nich już od roku, i wreszcie są moje ha. Choć mam już 19 lat ( ostatni rok bycia nastolatką ; l ) to nadal podobają mi się takie hmm lekko ,,dziecinne,, rzeczy, nic na to nie poradzę.  A sami przyznacie, że łapcie są świetne, i uwierzcie bez żadnych problemów da się w nich chodzić,  





Pomimo tego, że przesadziłam dzisiaj z ilością kawy, jestem lekko śpiąca hmmm a myślałam, że posiedzę dzisiaj chociaż do 2 noooo nic... bywa.

To w takim razie uciekam już spać...
słuchawki na uszy a w nich...




branocka ;****






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)