wtorek, 20 grudnia 2011

Dziwne pytania...

Siemanko :)

Dzisiaj na blogu tak jak obiecałam pojawi się kolejna ,,nowość,, ;D
Pewnego razu, kiedy oglądałam jakieś filmiki ( pewnie coś związane z kosmetykami hah wiadomo Anki uzależnienie ) na YT, trafiłam na kanał jednej dziewczyny, która nagrała filmik z TAGIEM pod tytułem Dziwne Pytania. Bardzo spodobały mi się te wszystkie pytania i postanowiłam, że sama też odpowiem, dzięki temu trochę lepiej mnie poznacie ;p i dowiecie się wielu ,,ciekawych,,  rzeczy o mnie, o których jeszcze nigdy nie pisałam.
 więc zaczynamy ;D . 


1. Jak nazywa cię rodzina a jak przyjaciele ?

Generalnie wszyscy w rodzinie mówią do mnie ,,normalnie,, czyli Ania, Aneczka, wyjątkiem są tylko moi rodzice, którzy mówią Anćka .Jeśli chodzi o znajomych hmmm to Ansi, Anka, Antek, Koperkowa, Tośka, najnowsze to Anuszka ;) 




2. Czy masz jakiś dziwny nawyk ?

Oczywiście i to wiele, np zasypianie ze słuchawkami na uszach, przewracanie poduszki na zimną stronę ;p . Kolejny dziwny nawyk to poprawianie grzywki 5o tysięcy razy na minutę - to jest aż chore serio serio. Aaaaaa bym zapomniała o najlepszym, kiedy jestem w jakiejś drogerii,  pierwsze co robię to ,,rzucam,, się na męskie perfumy, uwielbiam je . :p 




3 Czy masz jakieś dziwne fobie ?

Zawsze boję się o to, czy moja grzywka dobrze jest ułożona, czy nie rozmazałam się itp... 
Kolejna fobia to taka, że zawsze kiedy jadący samochód przed moim domem zwalnia mam wrażenie, że zdarzy się coś złego. Umieram wtedy ze strachu. 




4 Jaki utwór śpiewasz kiedy jesteś sama w domu ?

Od 2 tygodni ,,męczy,, mnie Lady Gaga - Alejandro  
(  ... Don't wanna kiss, don't wanna touch
Just smoke my cigarette and hush
 Don't call my name... ) i tak całłyyyyy czas ;D 




5 Co robisz kiedy się denerwujesz ?

Hahahaha oczywiście, że są to głupie miny, są tak głupie że aż nie da się tego opisać haha nooo ale przy tym są bardzo śmieszne ;P 




6 Z której strony łóżka śpisz ?

To zależy, ale przeważnie śpię po mojej prawej stronie. 




7 Jaka była twoja pierwsza maskotka, którą dostałaś jako dziecko?

Nie jestem pewna czy dobrze pamiętam, ale był to malutki różowy króliczek, żyje do dziś ;P  




8 Urodowa zasada, o której wiesz ale nie realizujesz jej ?

Oczywiście jest to stosowanie rożnego rodzaju balsamów ,,wyszczuplających,, regularne stosowanie hmmm nie u mnie. Wytrzymuję tydzień, a później się dziwię ,,Dlaczego to nie działa,, hahah xd




9 W którą stronę jesteś skierowana pod prysznicem ? 

Nigdy na to nie zwracałam uwagi, ale dzisiaj sprawdziłam jest to prawa strona. 




10 Czy twoje ciało ma jakieś dziwne umiejętności ? 

Łoooo umie powiększyć się o 5kg w tydzień i w 4 dni powrócić do dawnego stanu. Niestety naprzemienne powiększanie się i zmniejszanie to jego umiejętność. Po jakimś czasie idzie się do tego przyzwyczaić. 




11 Twoje ulubione ale ,,zakazane,, jedzenie ? 

Nutella, choć ,,zakazana,, przez swoją kaloryczność, niestety i tak jedzona. 
Nooo a później się człowiek dziwi dlaczego du** rośnie.. haha



12 Słowa bądź zdania jakie często powtarzasz ? 

o jacież pierdzielę, masakryczna masakra, spoczko, kumacz o co chodzi, bla bla blaaaaa,  nie - ostatnio rodzice mi powiedzieli, że cały czas powtarzam NIE, co by mi nie kazali zrobić ja odpowiadam nie.



13 Czas spać więc śpię w ?

Kiedy jest zimno, dresy i wielki t-shirt - męski a kiedy ,,płonę,, ( śmiech, mega śmiech) bokserka i spodenki hmm albo nic ;p nie no żartuję żeby nie było hahah :P 


więc to by było na tyle... 
mam nadzieję, że spodobała wam się dzisiejsza notka :) 
dziękuję za oglądanie, czytanie jestem w szoku że codziennie jest Was coraz więcej :)) 

pozdrawiam i całuję a teraz uciekam spać :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)