środa, 5 lipca 2017

DELIA CAMELEO FROZEN BLOND 9.11 - recenzja #testowaniedelia




Hej ;)

W dzisiejszym poście będziecie mogli przeczytać recenzję farby do włosów   DELIA CAMELEO FROZEN BLOND oraz zobaczyć jaki efekt daje na włosach.

W zestawie, który otrzymałam w ramach współpracy z marką Delia znajdowały się dwie farby  FROZEN BLOND 9.11.





Ich zawartość:
- tuba z kremem – 50ml 
-aktywator – 50ml 
-saszetka z serum OMEGA – 4ml 
-balsam z kreatyną – 15ml 
-rękawiczki ochronne instrukcje użycia

Dodatkowo w przesyłce znajdowała się mini wersja szamponu i odżywki ANTY ŻÓŁTY efekt  + pędzel do nakładania farby.











Jeszcze kilka tygodni temu miałam dość jasne włosy, dlatego też zdecydowałam się na odcień mroźnego blondu. Z racji tego, że cały czas w głowie mam zupełnie inny pomysł na moje włosy pomyślałam, że ta farba choć trochę przybliży mnie do tego wymarzonego wyglądu. 
Jak pewnie wiecie czasami doczepiam włosy dlatego ważne jest dla mnie aby po ich doczepieniu całość wyglądała naturalnie.
Dlatego testowanie farby postanowiłam rozpocząć na "doczepach", chciałam zobaczyć czy faktycznie otrzymam taki efekt jaki widnieje na opakowaniu.

Po tym jaki efekt otrzymałam, byłam bardzo szczęśliwa, że nie nałożyłam farby na  swoje włosy.






Przygotowanie farby jest banalnie proste, wystarczy tylko do butelki z aktywatorem wcisnąć zawartość tubki z kremem koloryzującym oraz serum. Wszystko dokładnie mieszamy, zdejmujemy zabezpieczenie, które znajduje się na aplikatorze i przystępujemy do nakładania farby. 
Butelka posiada wygodny aplikator co dodatkowo ułatwia nam nakładanie farby na włosy.
Farba bardzo miło mnie zaskoczyła, jej zapach nie był tak intensywny jak farby, które do tej pory używałam. 


  









Niestety efekt strasznie mnie rozczarował. Zupełnie inaczej wyobrażałam sobie ten kolor farby, tym bardziej teraz cieszę się,że nie nałożyłam jej na swoje włosy. 
Włosy zrobiły się zielone.









Srebrny szampon oraz odżywka jest świetna! Koniecznie muszę kupić większe opakowania bo fantastycznie sprawdziły się na moich włosach.

Pędzel okazał się świetnym prezentem, przy każdym farbowaniu włosów w domu potrzebowałam czegoś takiego, tylko jakoś nigdy nie było mi po drodze aby go kupić














Pomimo tego, że zdecydowałam się na zły odcień farby i tak uważam, że  jest godna polecenia.
Podczas ostatniej koloryzacji postanowiłam kupić ten sam rodzaj farby tylko, że w innym kolorze i tym razem się nie zawiodłam.
 Tak, znowu wróciłam do brązu. 


Koszt farby w sklepie Delia to  9,50zł! 
Dostępna w sklep.delia.pl







3 komentarze:

  1. Ja to z farbowaniem na bakier :D :) pozdrawiam i serdecznie zapraszam :) Katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że chociaż odzywki się sprawdził :)
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Te farby są świetne właśnie ze względu na serum pielęgnujące, no i cena super ;) Osobiście robię sobie troszkę inny kolor, ale z efektu jestem zawsze zadowolona. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)