sobota, 24 grudnia 2011

Święta...

Siemka, nie było mnie coś ok 3 dni(     tak wiem wiem, tęskniliście ja też :)    ) wiadomo święta i masa rzeczy do zrobienia, sprzątanie, kupowanie prezentów, dalsze dekorowanie pokoju itp... oczywiście jak zawsze, wszystko na ostatnią chwilę  .




 A dziś kolejny TAG... czyli pytania i anćkowe odpowiedzi. 

Mam nadzieję, że wam się spodoba, ponieważ ten Tag jest wyjątkowy... jest to Tag pt. ,,Gotowa na Święta! czyli Tag Świąteczny,,  


więc zaczynamy.. 

1. Jakie są twoje ulubione świąteczne filmy ?


Moim absolutnym numerem jeden jest film ,,To właśnie miłość,, . Jest świetny i polecam go każdemu ;) 













A drugi to "Dziennik Bridget Jones".






Piosenka "All by myself" w lekko pijanym wydaniu głównej bohaterki, jest genialna haha zawsze naśladujemy Bridget w tym momencie kiedy oglądamy ten film z musią.


 







2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor ?


Hmmm uwielbiam połączenie czerwonego z zielonym, jak dla mnie jest to typowo świąteczny kolor ;D 




3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję ?


Czy się stroję raczej nie, ubieram się tak żeby było mi wygodnie hmm tylko makijaż robię mocniejszy niż zwykle... ale piżama zdecydowanie w święta odpada - no chyba że kładę się spać to wtedy spoko, może być hahah ;p 



4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo ?



Jeśli bym miała kupić tylko jeden prezent hmmm pewnie nic bym nie kupiła. Co roku moi rodzice otrzymują ode mnie jakiś mały upominek i nie wyobrażam sobie tego, że bym musiała wybrać spośród tych dwóch najważniejszych dla mnie osób jednej. 



5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek ?



Oczywiście, że w Wieczór Wigilijny... zawsze tak było jest i prawdopodobnie będzie.



6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników ?


 W tym roku pierwszy raz w swoim życiu zdecydowałam się na zrobienie pierniczków na święta, kto wie może za rok zrobię domek. ;)



7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej ?


W przerwie świątecznej przeważnie robię to na co nie miałam czasu lub ochoty wcześniej. Hmm w tym roku pewnie będzie to tworzenie nowych projektów ubrań, które będę szyła w wakacje. 



8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia ?

Jejciu w tym roku już tyle moich życzeń się spełniło więc już chyba wyczerpałam limit. Na obecną chwilę nie potrzebuję niczego, jestem tu gdzie chciałam być, robię to co lubię i jestem z tymi których kocham, więc już nic do szczęścia mi nie jest potrzebne chociaż hmmm  no może tylko jeszcze jakiś wysoki przystojny niebieskooki brunet ;P


9. Ulubiony świąteczny zapach ?


Jest to zapach mandarynek... Kiedy przed świętami w sklepach pojawiają się mandarynki to znak że coś się dzieje haha święta tuż tuż. :) 


10. Ulubiona świąteczna potrawa ?

Oczywiście, że są to jagły .
  W święta mam gdzieś ile co ma kalorii więc jagły z cynamonem wciągam nosem( że tak wyrażę haha ). Jak pewnie niektórzy wiedzą jagły ,,powinny,, powodować to, że w nadchodzącym roku będzie się miało więcej pieniędzy. Z ręką na własnym sercu oznajmiam, że to prawda, u mnie się to sprawdza, w tym roku nie mogłam narzekać na ilość pieniędzy w moim portfelu ;)





A na koniec oczywiście ...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)