piątek, 2 grudnia 2011

xoxo

Jeszcze nigdy tak dobrze się nie czułam jak teraz, wszystko układa się po mojej myśli i jestem bardzo szczęśliwa. ;) Jedynej rzeczy, której mi brakuje to śnieg hahah uwielbiam zimę, śnieg, a kiedy jest biało na dworze bym mogła robić tylko zdjęcia i nic więcej ;) W przyszłej przyszłości planuję zakup nowego, lepszego aparatu, mój obecny ledwo co żyje ( ale mam nadzieję, że jeszcze troszkę wytrzyma) .














Dzisiaj miałam strasznie dziwny dzień, i dobrze, że już się kończy...

A jutro zakupy, tak wybieram się na poszukiwania idealnej kurtki. Wypatrzyłam sobie już nawet jedną i mam nadzieję, że jutro już będzie moja,. ;)

Łódź !!! nadchodzę ;P hah




oczywiście z H&M ;)




A nauka ?

Hmmm no własnie hmm zostaje mi tylko tydzień na wepchnięcie do mózgu całej biomedyki... ale no stress, jestem pozytywnie nastawiona, i niech tak zostanie. hah



cdn...




xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)