czwartek, 19 stycznia 2012

Kurs projektowania i szycia... ESKK

Dawno temu wspominałam o tym, że zapisałam się na kurs szycia i projektowania, kilka dni temu otrzymałam wreszcie pierwsze lekcje.
Zdecydowałam się jednak na internetowy kurs, możliwe, że od następnego miesiąca będę już pracowała ( oby oby, trzymajcie kciuki ), więc chodzenie na dodatkowe zajęcia raczej bym nie miała czasu.

O stronie www.eskk.pl powiedziała mi ciocia, która także zapisała się tam na kurs, jeśli dobrze pamiętam ciocia wybrała psychologię.
Kurs składa się z 12 zeszytów lekcyjnych, każda lekcja zakończona jest pracą, którą mogę lecz nie muszę odesłać mojej nauczycielce. Kurs „Projektowanie i szycie” to praktyczny poradnik, który opisuje sposoby oraz zasady kroju, szycia. Krok po kroku omawiane będą podstawowe techniki szycia oraz zasady wykonywania różnych wykrojów odzieży. Ponad 12 tysięcy ludzi korzysta właśnie z tego kursu, jestem szczęśliwa, że dowiedziałam się o nim, i wreszcie zaczynam rozwijać swoją pasję jaką jest szycie. Oczywiście po ukończeniu kursu, otrzymam dyplom :)  aaaa już nie mogę się doczekać haha :)  : P

W pierwszej przesyłce otrzymałam segregator z pierwszymi lekcjami, mase papierków na których jest wiele informacji dotyczących  kursu, zaświadczenie przystąpienia do kursu a do tego mały przybornik do szycia. Jak go zobaczyłam uśmiałam się jednak później stwierdziłam, że to fajna rzecz, można wrzucić go do torby, zajmuje mało miejsca a czasem może się przydać. ( nożyczki wymiatają haha )




















1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)