niedziela, 29 stycznia 2012

Nie dodawanie postów przez dłłłługi, dłuugi czas na pewno nie działa korzystnie na bloga, no ale cóż... Dobrze, że w ogóle teraz mam chwilę na napisanie czegoś nowego. 
Dzisiejszy dzień to mega wielkie opierdzielanie, nawet dopiero teraz ogarnęłam mój pokój. Po wczorajszych egzaminach na nic nie miałam ochoty, jak tylko wróciłam do domu padłam na łóżko i obudziłam się dopiero o 9 rano, można jak widać można haha.  Ten tydzień będzie podobny do poprzedniego, czyli nauka nauka nauuuuka ; /, hmm może tylko wtorek będzie inny ponieważ wybieram się z mamusią na zakupy . Zrobiłam już listę ubrań oraz dodatków jakie potrzebuję i mam nadzieję, że uda mi się je ,,dorwać,, haha.  Prawdopodobnie w tym tygodniu zamówię już moje ukochane buciki czyli  al'a lity, oczywiście jeśli tylko pojawi się mój rozmiar....   


Kończę picie kawy i uciekam do nauki, już słyszę jak mnie woła ;p 













xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)