poniedziałek, 23 stycznia 2012

Powoli ogarniam naukę jaka mi pozostała do egzaminów, choć jest tego sporo mój mózg nawet nieźle sobie z tym radzi. W sobotę otrzymaliśmy wyniki z pierwszego egzaminu, dostałam 4 !!! strasznie jestem z siebie dumna, ta 4 sprawiła, że mam motywacje do nauki. Hmmm zawsze tak było, że to dobre oceny mnie motywowały i sprawiały, że chęć do nauki sama przychodziła, niestety otrzymanie złej oceny wiązało się tylko z ,,olaniem,,wszystkiego.

Dzisiejszy dzień spędziłam na uczeniu się pedagogiki pracy, muszę powiedzieć, że wcale nie jest taka straszna. Niestety mam jeszcze kilka ,,regułek,, do nauczenia jednak myślę, że za godzinę powinnam już mieć cały materiał w głowie, mam nadzieję bo na jutro zaplanowałam naukę historii. Historia myśli pedagogicznej w skrócie yyy masakra.
Jutro także wybieram się na zakupy, mam trochę spraw do załatwienia na mieście, oby tylko nie padał deszcz. Troszeczkę jestem zła, ponieważ uzbierałam pieniądze na moje wymarzone buty a nie mogę ich kupić - nie ma mojego rozmiaru ; ( . Jednak okazało się, że za 2 tygodnie powinny się już pojawić i wreszcie będę mogła je zamówić, już nie mogę się doczekać. Jak już mówiłam, miałam mały problem, który model wybrać, zdecydowałam się na...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)