poniedziałek, 9 stycznia 2012

Urodziny..

Dziś urodziny obchodzi mój blog, dokładnie rok temu dodałam swoją pierwszą notkę i postanowiłam pisać hmm swój ,,internetowy pamiętnik,, ( bo tak właśnie mogę to nazwać ) . Choć tak naprawdę bloga założyłam 10 lutego 2010 roku, to i tak pisać zaczęłam dopiero 9 stycznia 2011 ... minęło sporo czasu od założenia go a pisania na nim.
Nigdy nie przypuszczałam, że będę pisała o tym co czuję, co robię, o czym myślę tym bardziej tak ,,publicznie,, . Od opublikowania pierwszej notki dużo się zmieniło, zaczęłam akceptować siebie, nabrałam dystansu do wielu rzeczy, nauczyłam się śmiać z swoich dziwacznych min a nawet z tego co pisałam ahhhh te moje pierwsze notki - boki zrywać. 
Nigdy nie dostałam jakiejś wrednej wiadomości dotyczącej mojego bloga, nikt nie ,,dowalił mi,, tym, że jestem brzydka, gruba, piszę głupoty i powinnam się schować itp itd... Wręcz przeciwnie, te wszystkie miłe wiadomości odnośnie mojego bloga tym bardziej zmieniły moje nastawienie do samego pisania i ,,pokazywania,, się w internecie.
Oczywiście na początku nie chwaliłam się, że piszę, nikt o tym nie wiedział... a dzisiaj, dzisiaj nawet moja musia odwiedza i czyta mojego bloga. 
Czego najwięcej jest na moim blogu hmmm kamerkowe zdjęcia !!!  to chyba moje hobby. Nie dość, że wychodzi się zazwyczaj lepiej na nich niż wygląda się w rzeczywistości, to jeszcze jest to szybki sposób, aby uaktualnić bloga - lubię to tym bardziej, że nie potrzeba prosić się kogoś żeby zrobił ci zdjęcie. Mam zamiar to zmienić jak wiele innych rzeczy na moim blogu ale to już wkrótce  ;). 



Uwielbiam mojego bloga, mam nadzieję, że zostanę tutaj jeszcze na jakiś czas i, że WY nadal będziecie mnie tutaj odwiedzać... ;)




( i nawet przydała się świeczka z mojego tortu z 18 urodzin )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)