poniedziałek, 12 marca 2012

Stay Strong...



Dzisiaj po pracy pojechałam do Łodzi aby poprawić mój tatuaż, niestety jego wygląd nie był zadowalający więc trzeba było coś z nim zrobić. Od samego początku wiedziałam, że poprawkę wykonam u Pana Pawła z 
Tattoo-Dragon, teraz już wiem, że była to świetna decyzja.
Choć mój ,,przypadek,, nie był łatwy i było niestety nad czym popracować Pan Paweł spisał się świetnie, uratował mój nadgarstek i sprawił, że na nowo pokochałam swój tatuaż... warto było wydać te 1/4 wypłaty ; ) 
dziękuję dziękuję dziękuję ;***


mam nadzieję, że za miesiąc lub 2 ( zależy jak pójdzie mi zbieranie pieniędzy na 2 tatuaż ;P haha) widzimy się ponownie ;) 

Jeśli nie wiecie gdzie zrobić tatuaż ->  http://www.tattoo-dragon.pl
polecam ;) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)