niedziela, 29 kwietnia 2012

Galaxy - D.I.Y






Dzisiaj przedstawiam Wam moje ostatnie dzieło... 

Motyw kosmosu czy też inaczej galaktyki pochłonął mnie w całości . Już dawno mym oczom spodobały się galaktyczne tenisówki, zapragnęłam ich bardzo bardzo bardzo  !! 
Pomyślałam ,że przecież mogę sama takie sobie zrobić...
Wyciągnęłam swoje nudne czarne tenisówki, farby  i pędzelki i różnego rodzaju gąbeczki - 40 minut i oto są ...


Rzeczy, których potrzebowałam :


- czarne tenisówki
- fioletowy spray
- pędzelki
- gąbeczki
- srebrny brokat
- farby do tkanin






Na samym początku spryskujemy buty fioletowym sprayem..



jedna warstwa..





po 5 minutach spryskujemy je jeszcze raz, aby kolor był mocniejszy...




Czas na troszeczkę brokatu...




I zabieramy się za farby...
Użyłam farb do tanin, nakładałam je gąbeczkami ( efekt jest wtedy najlepszy) .





dodajemy kilka białych punkcików ( planety ;D ) .




Na sam koniec postanowiłam ,,domazać,, (nowe słowo ;D )  jeszcze trochę gwiazdeczek... 

i gotowe, mam już swoje wymarzone galaxy shoes...







1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)