środa, 25 lipca 2012

Give Me Love...



Jest już dosyć późno bo 02:05 a ja nadal nie mogę spać, to chyba przez to wszystko co ostatnio się wydarzyło, mój mózg cały czas o tym myśli co przekłada się jak widać na ,, niechęć do snu,, .
Miałam włączyć jakiś film, myślałam, że to dobry pomysł ale nie wyszło. Posiedziałam trochę na FB aż tu nagle na tablicy u mojej znajomej pojawiła się ta piękna piosenka  - Ed Sheeran - Give Me Love. Nie mogę przestać jej słuchać, już to czuję, że uzależniłam się od niej. 

Ostatnio cały czas myślę tylko o tym żeby się zakochać, tak serio serio serio. Obecnie mam wszystko, pozbyłam się choroby,pracuję, zakończyłam I rok studiów, polubiłam siebie i to jak wyglądam, mój blog się rozwija... teraz tylko hmm brakuje mi jednej rzeczy, a mianowicie jednego KOGOŚ .

Nie wiem dlaczego to tak jest, że do tej pory spotkałam tylko jedną osobę z którą chciałam spędzić resztę swojego życia, niby go nie kochałam ale jednak kochałam... nawet teraz kiedy wracam do tego myślami  chciałabym przeżyć to jeszcze raz. 
Nieważne, że trwało to krótko i, że bardzo przeżyłam to kiedy zakończyliśmy naszą ,,znajomość,,  ... ważne jak fantastycznie czułam się gdy to wszystko się zaczynało, jak motyle latały mi w brzuchu na samą myśl, że zaraz się spotkamy, nawet te głupie smsy dawały mi tyle radości jak nic innego . 
Miłość potrafiła wyleczyć mnie nawet z choroby, przez 3 miesiące byłam zakochana a przy okazji zdrowa, dawała mi siłę, której nie umiem opisać .
To było cudowne i nigdy tego nie zapomnę....




Chcę tak jeszcze raz, chcę znaleźć kogoś takiego jak On.... 




1 komentarz:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=j8cADX87-2I
    Wg mnie lepsza wersja ♥

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)