wtorek, 3 lipca 2012

Zakupyyy !!!!

tak jak obiecałam dzisiaj będą zakupy, pokazuję tylko te najciekawsze rzeczy 
Więc zaczynamy ...

Zacznę od sobotnich zakupów. Odwiedziłam New Yorker'a i H&M



New Yorker :


tenisówki flaga - 55,90 zł





koszulka - 39,99zł  ( przecena z 59,99zł)





H&M

spodenki - 30 zł ( przecena z 60 zł)




koszulka - 49,99 zł ( niestety będę musiała ją zwęzić bo jest trochę za duża.
Pomimo tego, że ,,zmniejszyłam,, się trochę nadal kupuję ubrania w dawnych rozmiarach - nie wiem jak ja to przymierzałam w sklepie. No nic pobawię się trochę w zmniejszanie tej koszulki. ) 







I dzisiejsze zakupy...  farby, koszulki, buty, opaska i wiele innych rzeczy których nie będę już umieszczała na blogu ( kosmetyki i bielizna - nikogo przecież to nie interesuje jaką bieliznę nosi Anka Koper ;P  )



farby - sklep plastyczny 

w słoiczkach - 2,50 zł
mała tubka - 2,50 zł
duża czerna - 7,50 zł




koszulki (już mam kilka pomysłów jak je ,,przerobie,, ) 
białe 14,99 zł 
czerwona 7,99 zł



sandałki - 40 zł ( sklep obuwniczy )




trampki - 40 zł  ( sklep obuwniczy )



opaska- rossman - 12,99 zł




zakupy uznaję za udane, spędzone z najlepszą przyjaciółką czyli moją Mamusią :)




Na dzisiaj to już koniec, niestety mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia- między innymi Eko torbę z poprzedniej notki ;D


Do jutra :)





3 komentarze:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)