poniedziałek, 27 sierpnia 2012

hipstersko...

Tak jak obiecałam dodaję kilka zdjęć dzisiejszego outfitu. Może nie jest jakiś wyszukany, ale z pewnością wygodny. Marynarkę kupiłam w SH za 1zł ( dacie wiare ), jak tylko ją zobaczyłam stwierdziłam, że wygląda lekko hipstersko i zakochałam się w niej.
Pewnie niektórzy z Was stwierdzą, że połączenie ,,pepitkowej,, marynarki z motywem flagi na trampkach nie jest do końca fajne, jednak mi samej przypadło to do gustu, i w dzisiejszym stroju czułam się fantastycznie.
Na nogach oprócz butów mam także moje ulubione spodnie, uwielbiam je za to, że są bardzo obcisłe - widać to pewnie. Udało mi się trochę schudnąć i z tego co zauważyłam moje nogi skorzystały na tym najbardziej, dzięki temu polubiłam je ( nogi ) jeszcze bardziej. 
Co do biżuterii, dzisiaj nie zaszalałam bo na mojej dłoni pojawił się tylko jeden pierścionek, uszy rysia .
Aaaaa bym zapomniała, makijaż -  lekki podkład, puder i malutkie kreski zrobione czarnym eyelinerem, bez dwóch zdań najbardziej rzucają się w oczy moje brązowe soczewki. 


Powiem szczerze, że miałam niezłą radochę podczas robienia tych zdjęć, sami zauważycie, że dodałam ich całkiem sporo. Myślę, że teraz coraz częściej będę dodawała moje ,,stroje dnia,, zdecydowanie myślałam, że gorzej będę wyglądała na zdjęciach . :)













marynarka - sh
bokserka - H&M
spodnie - zwykły sklep 
trampki - New Yorker
pierścionek - New Yorker









dobra poza nie jest zła ( śmieję się) to tak na zakończenie outfitu.

:) 













23 komentarze:

  1. Za 1zł - no to niezłą okazję złapałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej hej. Cudowna marynarka. I owszem hipsterska. Buty są ok. Jak dla mnie szału nie ma, ale z marynarką komponują się całkiem niezle.
    Pozdrawiam
    W

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że to luuubisz ;) fajne zdjecia i zestaw! Buziaki, zapraszam w wolnej chwili na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna :)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz slicznie! marynarka mnie nie przekonuje, ale co kto lubi. poza tym na Tobie wygląda idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ! ;)
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój,taki... hipsterski ;) Mam podobną marynarkę ale trochę zniszczona i muszę ją lekko odnowić :)
    PS: Zapraszam do siebie ;) rozoweokularyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trampki są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczne włosy.! ;)
    Świetny blog + zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi tak się podoba : D Tak w ogóle to ślicznie się uśmiechasz i te końcówki świetnie wyglądają. Fajne buty : D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz dobrze, ale taka mała sugestia... nie pozuj ciągle w taki sam sposób, raz na jakiś czas tak, ale nie ciągle, bo nie wygląda to za fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boskie trampki :) marynarka też super :) mam identyczny pierścionek tylko z Housa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś genialnie śliczna ; )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )
    http://lifebecomesbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy pisze...

    Wyglądasz dobrze, ale taka mała sugestia... nie pozuj ciągle w taki sam sposób, raz na jakiś czas tak, ale nie ciągle, bo nie wygląda to za fajnie. :)


    ok, na następnych zdjęciach będę leżała na podłodze i będę wspinała się po ścianie ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. woow!za 1 zl marynarka taka swietna??!!nie wierze!!!:)pedze do SH!!a narazie obserwuje!buzka:*
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. tak nabijam się ponieważ nie rozumiem dlaczego się czepiasz ! Jeśli śmiesznie wygląda to super, cieszę się że patrząc na moje zdjęcia pojawia ci się ,,uśmiech na twarzy,, ; ]

    tak się ,,wyginam,, i już nie podoba ci się to nie patrz . Nie zmuszam to oglądania czy czytania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. idealna stylizacja, idealne włosy, idealna figura, idealna ANIA :)

    uwielbiam cię

    a co do twojego wyginania, mi się podoba to jak wyszłaś na tych zdjęciach, mają coś w sobie i są urocze :)

    hejterzy schowajcie się, nie macie się czego czepiać to czepiacie się drobiazgów .


    OdpowiedzUsuń
  19. o hejterzy są i tutaj .


    Ania jesteś super a na zdjęciach wyglądasz rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pepitka z flagą wygląda jak najbardziej OK :) A Ty jesteś śliczna, wyglądasz jak japoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zimi- dzięKuję już kiedyś ktoś mi powiedział dokładnie to samo, że wyglądam jak japonka ;D


    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)