czwartek, 2 sierpnia 2012

Zombie Boy - wersja męska

Udało się, nie spodziewałam się tego, że dzisiaj koszulka będzie gotowa ( bardziej myślałam hmm  o piątku albo sobocie, no ale to chyba dobrze coo  nieee;D ) 

Zdjęcia . 


Tym razem jest to Zombie Boy w wersji męskiej, booo dla  faceta - wiadomo ;) 










Jeszcze tak na szybko dodaję zdjęcia spodenek


I co o nich myślicie ? 

hmm spoko czy niee ee ;> 









No nic ja uciekam bo zostawiałam moje różowe frugo przy basenie i mam nadzieję, że jeszcze nikt mi go nie wypił ;p . Jeśli się nie utopię to pewnie wrócę wieczorem z nową notką ;D 








W tym roku moje ,,morze,, wygląda tak ;D 







No tooo hey blogggers ;D 






11 komentarzy:

  1. mnie to by się nie chciało tak dziubdziać tego zombie boya ;p gratuluje cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę musiałam poświęcić czasu na niego ale chyba się opłacało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie powinnaś trochę bardziej postrzępić nogawki spodenek :) mała podpowiedź - cyrkiel to super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Motto z morzem jak dla mnie, bo na prawdziwie nie mam co na razie liczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne masz te spodenki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świtna... :D

    Czekam na następny post

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam się zapytać , czy mogłabyś pokazać jak zrobić koszulkę na ramiączkach z motywem ombre ? Z góry dziękiuję , Cass .^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Cass
    oczywiście, że tak :)
    jak tylko znajdę chwilę czasu na 100% pojawi się na moim blogu taka notka

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow super koszulka...hmm i spodenki :D robisz ekstra rzeczy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)