sobota, 1 września 2012

Nudne życie Anki Koper cz I

Dopadła mnie niesamowita nuda, nie miałam weny na nic twórczego...
Miały być zdjęcia, nagrywanie filmików, jak myślicie wyszło coś z tego ?
 Tak, macie racje, wyszło jedno wielkie NIC!
Męczy mnie kilka spraw i nie mam pojęcia w jaki sposób sobie z tym wszystkim poradzić.
Moja podejrzliwość jest opanowana do perfekcji, brak stuprocentowego zaufania zaczyna mi doskwierać, czy to nie jest straszne ? Może za dużo myślę, może powinnam trochę z tym przystopować albo.... potrzebuję więcej czasu na utwierdzenie się w przekonaniu, że nie masz złych intencji.
Tak bardzo bym chciała być mile zaskoczona, nie chcę kolejny raz się rozczarować i powiedzieć ,,wiedziałam, że tak będzie,, .

Czas podjąć morską decyzję, znaczy się męską... ostatni raz .








1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)