środa, 3 października 2012

dobry pomysł ...

hej tak jak obiecałam pojawiam się tutaj wieczorem ;d 

Z racji tego, że od poniedziałku wracam do pracy i zaczynają mi się zajęcia na uczelni będę musiała zrezygnować z prowadzenia dalej bloga ; (    żartuję !!! Nigdy w życiu nie zrezygnuję z mojego blogowego życia tym bardziej, że dajecie mi powody do tego. Miło, że pomimo tego, że mało ostatnio pisałam, nie dodawałam żadnych nowych DIY to i tak odwiedzacie mnie i komentujecie - to bardzo miłe :) . W następnym tygodniu postaram się zaprezentować Wam pewne DIY zobaczymy jak to wyjdzie, może akurat przypadnie Wam do gustu. Będę starała się także dodawać więcej stroi dnia tym bardziej, że teraz będę miała powody aby się stroić (śmieję się) wiadomo praca ;D .  
A właśnie może napiszecie mi w komentarzach jakie ,,nowości,, chętnie byście czytali-oglądali na moim blogu ? Jestem bardzo ciekawa co wymyślicie :) 


Więc już wiecie czego możecie się spodziewać w najbliższych dniach :) 

Buziaki bloggerzy ;D 



1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)