czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki ...


Hej bloggerzy, na początku chcę wam złożyć mikołajkowe życzenia !
Wszystkiego wszystkiego dobrego ; *

Dziś są Mikołajki, wyjątkowy dzień, który spędziłam z kimś wyjątkowym, domyślacie się pewnie z kim ;> . Tak tak tak, macie racje, tą osobą jest mój najwspanialszy na całym okrągłym świecie Kamil .
Dziś miałam także dzień wolny od pracy, nie powiem bo bardzo mi się przydał. Odpoczęłam, i nabrałam siły na pracowity weekend, szkoda tylko, że muszę go spędzić na uczelni.  Najchętniej bym wybrała się na ,,wycieczkę,, by porobić troszkę ,,zimowych zdjęć,, . Już dawno marzyłam o czymś takim, tym bardziej, że wreszcie mam porządny aparat. 
Nie da się ukryć dziś spadło w moim mieście dosyć sporo śniegu, hmm to chyba taki prezent na Mikołajki.


Teraz tylko odliczam już dni do Świąt, a Wy? :)










1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)