niedziela, 2 listopada 2014

Wreck this journal czyli daj się ponieść wyobraźni!



Hej ;)
Jakiś czas temu obiecałam, że napiszę coś na temat książki "Zniszcz ten dziennik", doczekaliście się. Mam nadzieję, że ten post spodoba się Wam ;)

W komentarzach napiszcie mi swoje sposoby na kreatywne spędzanie czasu. 

Miłego czytania ;)





Są takie dni, że nie wiem co ze sobą zrobić. Nie mam pomysłu na cokolwiek hmm czy Wy też tak czasami macie? I co wtedy?




Pewnego razu przeglądając filmiki na YouTube znalazłam "magiczną książkę" czyli "Wreck this journal". Tak bardzo spodobał mi się ten dziennik, że zaczęłam szukać czegoś więcej na jego temat. Na Instagramie znalazłam mase zdjęć, na których można było zobaczyć wypełnione strony dziennika. Pomyślałam, że muszę to mieć!
Ten dziennik to super sprawa, kiedy cierpimy na okropną nudę! Dzięki niemu możemy kreatywnie wykorzystać wolny czas ;).
Zaczęłam szukać tej cudownej książki na allegro. Udało mi się wyszukać tylko angielskiej wersji tego dziennika. Już miałam ją kupić aż do momentu kiedy zobaczyłam cenę! 
Stwierdziłam, że szkoda jest mi wydać 50zł i wolę poczekać aż książka będzie tańsza.
Długo nie musiałam czekać bo "za chwilę" pojawiła się polska wersja książki, która okazała się być o wiele tańsza. 

BUM! Anka stała się posiadaczką "Zniszcz ten dziennik"

;))





Ten dziennik powinien sprawiać, że nasza wyobraźnia zacznie "pracować". Możemy wyrazić swoją osobowość i przenieść ją na kartki tej książki. Będziemy gnieść, pluć, malować, topić, żuć a nawet zamrażać. Wszytko po to aby ją zniszczyć. 

Włączamy kreatywność, im bardziej ją włączymy tym lepiej!!!!





Po przeglądaniu zdjęć w internecie wiedziałam jakich zadań mogę się spodziewać. Zadania jakie stawia nam ten dziennik mogą wydawać nam się głupie a niektóre wręcz niemożliwe do wykonania. Nie ukrywam, że kilka z nich mnie bardzo zaszokowało, stwierdziłam hmm jak mam to zrobić?


Zadania są super, sami zobaczcie niektóre z nich ;)









Nie mam jakiejś "specjalnej zasady" wykonywania zadań. Każdy robi tak jak chce, przecież to indywidualna sprawa jak będziemy "pisać" swoją książkę.
Dziennik należy tylko do mnie to ja decyduję, którą stronę danego dnia wypełnię i w jaki sposób to zrobię.


Nikt nie sprawdza i nie ocenia!




Stwierdziłam, że co jakiś czas będę pokazywać Wam jak wykonuję poszczególne zadania. 
Będzie to taka nowa "seria" na moim blogu ;)
Co Wy na to? 




Przypominam o ROZDANIU które nadal trwa -TUTAJ!!!!



37 komentarzy:

  1. świetny pomysł! ;)
    za ile go kupiłaś? *.*

    choose-poositive-thinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że mój pomysł się spodobał ;)
      Kupiłam go w empiku za 29.99zł ;)

      Usuń
  2. Świetny jest ten dziennik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dziennik to świetna sprawa! Też planuję sobie kupić! :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z taką serią ;)
    Genialny jest ten dziennik, sama chcę go mieć :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. świeny pomysł! zapraszam do mnie :) http://nataliadebowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow on jest świetny! 6 listopada mam urodziny i siostra mi go kupi! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z reguły nie kupuję książek, ale tę bym chętnie przygarnęła. Zresztą nie dziwne, głupotą by było wypożyczanie jej z biblioteki. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i bardzo pomysłowy dziennik
    www.piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo prosze napisz gdzie go kupilas bo bardzo chetnie sobie go sprawie a nie wiem gdzie kupic zeby na pewno doszlo, chcialabym dokladny link!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wyślę ci linku ponieważ kupiłam go w sklepie stacjonarnym. Empik, galeria Dekada Sieradz ;)

      Usuń
    2. http://www.nieprzeczytane.pl/Zniszcz-ten-dziennik,product672785.html

      Usuń
  10. Dużo o nim słyszałam i zastanawiam się nad kupnem. Na pewno dobrze zrobiłby mojej kreatywności ;)

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten dziennik!
    Bardzo dobry pomysł z tymi postami :)

    Pozdrawiamy!
    Mój blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, ja już połowę "zniszczyłam" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak bym miała wydać na niego 50 zł + przesyłka i za chwilę go zniszczyć, to musiałabym być chyba zdesperowana, jak na razie nuda mi nie grozi, ba kompletnie czasu nie mam, ale niedawno widziałam go w empiku i tak sobie pomyślałam, ze może to być genialny pomysł na prezent i już wiem dla kogo, a 6 grudnia zbliża się wielkimi krokami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeju, tak bardzo chciałabym go mieć! Czaję się na niego już od dobrych paru miesięcy, jest super :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne to *o*
    i seria z zadaniami to też dobry pomysł :)
    musze sie w ten dziennik zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. geniusz to wymyslal <3 myslalam nad kupnem,ale narazie jakos nie jest to najwazniejsze moze keidys
    moze tez nagraj filmik kiedy go wypelnisz ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam na post o Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety skusiłam się na angielską wersję i trochę żałuję, ale nie zmienia to faktu, iż dziennik sam w sobie jest super! :) Również dodałam niedawno post o nim.
    Zapraszam do siebie! http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta książka, a raczej ten dziennik to bardzo fajna metoda na nudę :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na wypełnienie czasu :)
    Zapraszam na mój blog o fotografii i życiu codziennym :)
    http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo czytałam na temat 'zniszcz ten dziennik' jednak ze nic nie przekonywało mnie to jego kupna. Twoja opinia kompletnie zmienila moje zdania! Jak najszybciej postaram się zdobyć to cudo literatury! Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :przepiękne zdjęcia! Jak również wygląd ogólny bloga, naprawdę wszystko ładne,estetyczne i melodyjne. Szybko (ale za to przyjemnie) się czyta! Obserwuję, i liczę na to samo! Pozdrawiam gorąco!
    http://antydeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę tooo ♥

    http://zolilollix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, nie mogę się doczekać zdjęć uzupełnionych przez Ciebie stron :) Ja inspiruję się tymi zdjęciami http://zniszcztendziennik.pl/zadzgaj-strone-olowkiem/ i kombinuję co by tu zrobić z moją stroną ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jest! :) Nawet nie miałam pojęcia, że istnieje taka książka. :) Chętnie bym ją kupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kurcze bardzo fajny :) super na odejście od rutyny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zniszcz Ten Dziennik jest super! Fajna taka w sumie NIE książka :D Można się cudnie kreatywnie wyżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam ten dziennik i właściwie to bardzo mi się podobał, tylko teraz pytanie "Czy warto wydać 30 zł na rzecz, którą mamy zniszczyć?", wiem, że zadania można wykonać kreatywnie, ale czy mam tyle wyobraźni, czasu i pomysłu? :) Co do serii, to świetny pomysł.

    Mam do Ciebie prośbę, nie wiem ile takich dostajesz, ale bardzo mi zależy na tym i chciałabym zapytać czy mogłabyś poklikać u mnie w linki od Sheinside?

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html#comment-form

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. super i wgl extra blog!
    zostaje z tobą tzn obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uważam, że to naprawdę świetny pomysł :) przyznam szczerze, że pierwszy raz się z czymś takim spotykam=)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyny, to jest u nas nowość. Wiadomo, ze nie kazdemu przypadnie do gustu, ale moim zdaniem fajnie się czymś pobawić, sprawdzić swoją kreatywność. A właśnie do tego słuzy Zniszcz Ten Dziennik. Wydaje mi się, ze moze to byc bardzo fajny prezent pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do mnie ;3
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę miłej zabawy przy destrukcji ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)