czwartek, 17 stycznia 2013

Marynarka ...


Hey bloggers ;D Pamiętacie mnie jeszcze ? 
Mam nadzieję, że tak :)

Kolejny outfit w moim wykonaniu. Tym razem pokazuję Wam moją ukochaną marynarkę, kupiłam ją w sh za  20 zł . Jest troszeczkę za duża jednak bez względu na to, bardzo  lubię ją nosić i łączyć z różnymi rzeczami . Mam naszykowanych już kilka innych stylizacji właśnie z nią w roli głównej. 
Buty, które mam na sobie pochodzą ze sklepu www.merg.pl. Uwielbiam je ponieważ są klasyczne i pasują do większości moich stroi, a co najważniejsze są bardzo wygodne. Uważam, że każda kobieta powinna mieć takie w swojej kolekcji butów.

Pewnie zwróciliście uwagę na mój pierścionek, tak wiem ładnyyyy ;D .
Jakiś czas temu zrobiłam małe zakupy w sklepie Mariangie, słyszeliście o nim ? Jeśli nie to serdecznie zapraszam, znajdziecie tam wiele oryginalnych rzeczy w dobrych cenach. 
Już w następnym poście pokażę jakie cudeńka kupiłam.















spodnie - H&M   /   bluzka - NY   /   marynarka - sh   /   torebka - sh + DIY   /   pierścionek - Mariangie   /  bransoletka - Lolita Accessories    /   okulary - allegro   /   lisi ogon - NY   /  buty - merg.pl










A na koniec uśmiech ...










9 komentarzy:

  1. super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci w nowym kolorze!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna torebka ♥ pięknie wyglądasz w okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog i bardzo fajna stylizacja :) Obserwuję i liczę na to samo u mnie http://coocowhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog i bardzo fajna stylizacja :) Obserwuję i liczę na to samo u mnie http://coocowhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes na prawdę przepiękną dziewczyną :* i strasznie podoba mi się Twój styl :D hmm .. myślę,że będę tutaj częstszym gościem no i na pewno zaczerpnę od Ciebie inspiracji :*
    pozdrawiam :*

    jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie,dopiero moje marne początki :D
    http://tomaszewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Wiem, żer takie rzeczy to raczej e-mail-em, ale ile u cb by kosztowała koszulka z napisem:
    ◘ Wolna
    ◘ W związku
    ◘ I ♥ Fred i George

    I to ostatnie zaliczamy. I czy u ciebie jest mmożliwość płatności przy odbiorze.
    ~Rose

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)