wtorek, 29 stycznia 2013

Oczyska... czyli moja koszulka dla ulubionych bloggerek

Pamiętacie moją koszulkę ,,oczy,, ??  tą, którą Zeberka.pl opublikowała w dziale D.I.Y  ? 





Postanowiłam, że zrobię ,,mini prezent,, moim ulubionym bloggerkom i prześlę każdej koszulkę ,,oczy,, . 
Nie spodziewałam się tego, że dziewczyny zgodzą się i z chęcią będą ,,reklamować,, - za co jestem IM bardzo wdzięczna, moją koszulkę. 
Nie będę ukrywać, że baaardzo ale to bardzo jest mi miło, że ktoś taki jak ONE chcę pokazać się w koszulce stworzonej przeze mnie.  Jestem z siebie dumna ( to dla mnie cośśśśś wspaniałegooooo )  hahah serio serio, a wykonanie tych koszulek dla Pauli Ani i Magdy sprawiło mi wiele radości - DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY !!!


Mam nadzieję, że będą z nich zadowolone i już niedługo będziemy mogli zobaczyć moją koszulkę w różnych stylizacjach :) 




Ciekawi kto otrzyma koszulki ;> ? 

Serdecznie zapraszam na blogi dziewczyn, ja już czerpię inspiracje od NICH, domyślam się, że Wy pewnie też będziecie ;))















 kilka zdjęć....










Makijaż musi przecież pasować do koszulki ;D





Wszystko musi być ładnie zapakowane...



Firmowy znak Antoninny ...








21 komentarzy:

  1. Oooo i jeszcze moja kochana Radzka będzie nosić koszuleczke. Cudoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł na promocję własnej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te koszulki!
    Trzymam kciuki żeby Ci się udało i żeby stały się rozchwytywane przez wszystkie blogerki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te koszulki!
    Trzymam kciuki żeby Ci się udało i żeby były rozchwytywane przez wszystkie blogerki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile za taką koszuleczkę :D cudna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu troszkę polskiego by Ci się przzydało ;) Blogerkom, a nie blogerką ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj tak każdemu się może przytrafić coś takiego . no ale dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna koszulka *.*
    zapraszam do siebie ;))
    http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po ile takie koszulki?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. anna0809@poczta.onet.pl - napisz do mnie !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj:) mam pytanie odnośnie farb do tkanin, polecasz jakieś z allegro? Zamierzam zamówić ale nie wiem które. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. http://allegro.pl/farby-do-tkanin-jedwabiu-bawelny-25mlt-wysylka-i2971549999.html farby tej firby są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj . fenomenalne koszulki jestem pod wielkim wrażeniem

    mój blog

    www.live-style20.blogspot.com

    e mail

    Camilawe21@wp.pl


    napisz do mnie , z chęcia zareklamuje twój projekt ! :)) czekam na odpowiedz .. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog:D

    a koszulki fenomen!:DDD

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulki świetne :) Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny.
    http://bizuteriamanatta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)