środa, 6 lutego 2013

Fanpage na facebooku...





hej bloggers ;)




Jest już strasznie późno a ja zamiast spać to uczę się na egzamin z filozofii. Jednak postanowiłam, że zrobię sobie malutką przerwę i podzielę się z Wami pewną nowiną.
Wreszcie założyłam fanpage na facebooku, już dawno miałam to zrobić, jednak dopiero teraz udało się - tak wiem wiem jestem leniem haha.

Będzie mi bardzo miło jeśli odwiedzicie mnie tam i klikniecie ,,Lubię To,, :) 


zapraszam serdecznie   .






z góry dziękuję, za każde polubienie.


Aaaaa bym zapomniała, widzieliście nowy filmik GlamPauli, w którym pokazuje moją koszulkę?












To ja już niestety uciekam- nauka wzywa .





dobrej nocy kochani ; *



2 komentarze:

  1. Koniecznie daj znac, jak ci poszlo :* Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka,

    zapraszam do siebie :)

    http://more-than-better.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)