niedziela, 3 marca 2013

Moja pielęgnacja włosów.

Hej bloggers ;) 

Dziś na moim blogu będziecie mogły poczytać zupełnie o czymś innym a mianowicie o mojej pielęgnacji włosów. Dostałam kilka wiadomości od Was żeby właśnie na moim blogu pojawiła się taka notka. Zacznę od tego, że moje włosy w całym swoim życiu przechodziły mase zmian. Różne kolory od czarnego do pomarańczowego ( nawet były zielone - to tak przez przypadek) jeśli chodzi o długość hmm ona też się zmieniała dosyć często. Grzywki różnego rodzaju też pojawiały się na mojej głowie.
Dawno dawno temu kiedy to Anka chodziła do przedszkola miała bardzo długie włosy, niestety w jakiejś III kl. szkoły podstawowej postanowiłam się ich pozbyć. Czego teraz bardzo bardzo żałuję.  Zamiast zapuszczać włosy ja je obcinałam i cieniowałam, męczyłam prostownicą oraz farbami do włosów.  
Po pierwszym zachłyśnięciu informacjami z for internetowych, kanałów youtubowych, poczułam, że może warto wreszcie zacząć dbać o to co mam na głowie. Zaczęłam używać, maseczek odżywek do włosów, nawet sama przygotowywałam sobie różnego rodzaju mikstury, które wędrowały później na moje włosy.
Przez ostatnie 3 lata nosiłam dopinki, wydawałam na nie mnóstwo pieniędzy, tylko dlatego, że chciałam mieć długie włosy.


Teraz dopiero widzę jak dobrze czuję się w krótkich włosach :) 



Kosmetyki





Moje ulubione szampony, dobrze wpływają na moje włosy pięknie pachną a do tego są bardzo wydajne.


3.GLISS KUR - Zaczne od tego, ze odzywki tej uzywam tylko na dolna czesc wlosow w celu zabezpieczenia koncowek. Sprawdza sie bardzo dobrze.

4. SCHAUMA - Odżywka ładnie pachnie, dobrze się nakłada.
Nie obciąża, nie przetłuszcza włosów, ogółem nie robi czegoś po czym wyglądają gorzej.
Za to zmiękcza je, ułatwia rozczesywanie i wspomaga.


5. Marion, 7 Efektów, Kuracja z olejkiem arganowym- Wygodne i ładne opakowanie z pompką, lekka, acz treściwa konsystencja, która chroni i oblepia włosy, nie przeciążając ich i nie tworząc tłustych strąków. Ładnie pachnie, a delikatny zapach utrzymuje się na włosach. Skutecznie chroni końcówki.

6. RADICAL - Kupiłam tą mgiełkę w nadziei, że pomoże mi uporać się z bardzo szybko przetłuszczającymi się włosami, ale poza pięknym zapachem nie ma nic, co by mi w niej odpowiadało.

7. Seboradin Niger, Lotion z czarną rzodkwią -Produkt bardzo mi pomógł kiedy zaczęły wypadać mi włosy. Zdecydowanie poprawił ich kondycję, włosy przestały wypadać, ponadto urosło mi bardzo dużo nowych włosów. 



8. Indyjski olej do włosów - zapach dosyć przyjemny, jednak nic ,,pozytywnego,, nie robił z moimi włosami.

9. Maska Ziaja - Bardzo dobra maska do włosów. Nie obciąża moich tłustych włosów, a odżywia je i nawilża. Włsoy są po niej puszyste i świeże. Jest trudno dostępna, ale warta poszukania. Tania. W porównaniu z odżywkami bez spłukiwania Zaji jest o niebo lepsza

10. Maseczka do włosów przyspieszająca porost włosów - to już moje 2 opakowanie. Na chwilę obecną nie używam jej ponieważ strasznie zaczęła przetłuszczać mi włosy. 

11. Nafta kosmetyczna z olejkiem rycynowym ( przelana do buteleczki po Radicalu ) - Naftę kosmetyczną z olejkiem rycynowym stosowałam tylko na skórę głowy w celu zapobieganiu wypadaniu włosów. Sprawdziła się, włosy przestały mi wypadać w ogóle - podczas mycia nie było dosłownie żadnego włosa, który chciał uciec z mojej głowy. Po cichu liczyłam też na przyśpieszenie porostu włosów, ale nic takiego nie zauważyłam pomimo obecności w składzie olejku rycynowego






Dawniej wyglądałam tak .

















5 komentarzy:

  1. Faktycznie ślicznie Ci w krótkich włosach. Używam w zasadzie tych samych kosmetyków co ty i też jestem zadowolona, ten lekki szampon od pantene jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne masz teraz te włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne masz wlosy, nic dziwnego, ze tak o nie dbasz :) camilliefashion.blogspot.com :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. same silikony i SLSy.. :( nic ciekawego, normalne produkty a włosy też niespecjalne, widać, że zniszczone..

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)