czwartek, 2 maja 2013

trochę nowości w mojej kosmetyczce...

Uwielbiam ten moment kiedy kosmetyki kończą się i mogę iść do drogerii aby ,,uzupełnić zapasy,, .

Chcecie więcej postów o kosmetykach?

czekam na komentarze :)



Powiem szczerze, że zaskoczył mnie ten róż. Efekt bardzo naturalny, ładnie rozświetla. Lubię musnąć nim kości policzkowe po uprzednim nałożeniu bronzera. Mam nadzieję, że okaże się, że produkt jest bardzo wydajny.

cena - 15 zł ( ROSSMANN)



 Świetnie przyciemnia i podkreśla brwi ( używam czarnego). Co ważne barwi włoski a nie skórę, dlatego wygląda naturalnie jak henna. Nie rozciera się, jest bardzo trwały.
Gorąco polecam

cena - 12 zł (ROSSMANN)



Według mnie to bardzo interesujący podkład, warty wypróbowania przez osoby z tłustą cerą. Początkowo byłam nim zachwycona, gdy zobaczyłam, że dotknęłam denka pobiegłam do sklepu po kolejne opakowanie. Przede wszystkim- sprawia, że cera wygląda świetnie, pozostawia mat na twarzy, dość dobrze kryje, w miarę ok jest także jego trwałość.  Niestety po pewnym czasie bardzo wysusza moją cerę i uwydatnia suche skórki

cena - 16 zł (NATURA)



Zapach tego olejku jest przepiękny. Używam go po kąpieli, skóra go po prostu pije, choć potrzebuje paru minut, żeby go wchłonąć. Do masażu antycellulitowego jak znalazł - POLECAM

cena- 18 zł (ROSSMANN)



Choć te lakiery kupiłam już jakiś czas temu to jednak jeszcze ani razu nie miałam ich na paznokciach.
Kolory są świetne, zobaczymy czy tak samo będę mówiła po tym jak pomaluję już sobie nimi paznokcie.

cena - 7 zł (ROSSMANN)



Te lakiery są cudowne, efekt po pomalowaniu nimi paznokci jest świetny. jak tylko je zobaczyłam chciałam kupić wszystkie, które były w kolekcji, jednak na sam początek wybrałam te dwa kolory. A Wam, który się bardziej podoba ?


cena - 9 zł (ROSSMANN)






4 komentarze:

  1. Muszę koniecznie wypróbować kiedyś ten podkład, jest wydajny? :)
    Ostatnio kupiłam ten też lakier z Miss Sporty (kolor chyba ten sam, co Twój ciemniejszy) i owszem, efekt ładny, ale niestety bardzo nietrwały - pomalowałam jednego dnia wieczorem, a następnego ranka już odpryskiwał..

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory tych lakierów z Miss Sporty, muszę je wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lakiery na końcu - też mam zakupić w planach chociaż jeden ; )

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)